منو

مدیرعامل صنایع ملی مس ایران:عملیات اجرایی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه صنعت مس در کرمان آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: عملیات اجرایی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه جدید صنعت مس ظرف یک ماه آینده در استان کرمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می‌شود.

۳۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایرنا، اردشیر سعدمحمدی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان افزود: این پروژه ها شامل تصفیه خانه آب در رفسنجان، واحدهای تغلیظ در سرچشمه، خاتون آباد در شهربابک و تعدادی طرح دیگر است که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی خواهند شد.

وی با اشاره به اشتغالزایی بالای پروژه های صنعت مس خاطرنشان کرد: در راستای تامین قطعات مورد نیاز صنعت مس از صنایع قطعه سازی استان کرمان و حمایت از این واحدها آمادگی کامل داریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار داشت: از نظر قانونی زمانی بخواهیم قطعات داخلی بسازیم باید آگهی عمومی کنیم و به لحاظ قانونی چون شرکت بورسی هستیم اگر یک سهامدار از سیستم شکایت کند که حق و حقوق وی از بابت صرف و صلاح رعایت نشده در بورس محاکمه خواهیم شد لذا از این رو باید در شرایط پیش رو اگر باور داریم که شرایط خاص است، با مدیریت خاص در حوزه های مختلف ورود کرده و تحت نظر نهادهای نظارتی اقدام کنیم.

سعدمحمدی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اگر سیستم های نظارتی تشخیص می دهند باید تلاش شود تا کار بنگاهی روی زمین نماند، باید ساز و کاری ایجاد شود که این موارد در آینده تبدیل به پرونده نشود.

وی با اشاره به اینکه برخی مجموعه های داخلی به منظور کاهش قیمت از کیفیت کار می کاهند، اظهار داشت: این یکی از مشکلات واحدهای صنعتی در راستای تامین قطعات از واحدهای داخلی است زیرا اگر بخواهیم در مقام قیاس قرار دهیم، برخی ها می بازند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر توجه واحدهای تولیدی قطعات در کرمان به موضع کیفیت، قیمت و سرعت در ساخت تاکید کرد و ادامه داد: در حد توان از واحدهای قطعه سازی در این استان حمایت می کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.