منو

فرمانده انتظامی انار:از کشف ۲۵ تن پسته سرقتی در انار خبر داد

از ابتدای فصل برداشت پسته تا کنون بیش از25تن پسته سرقتی به ارزش45میلیارد ریال در شهرستان انار کشف شده است

۰۱ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف پسته از یک ترمینال فرآوری  پسته در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تخصصی پلیس، اعضای این باند شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه 4 سارق در شهرستان های همجوار دستگیر و350کیلوگرم پسته سرقتی به ارزش600 میلیون ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: در بررسی های میدانی مشخص شد متهمان به دلیل حفاظت فیزیکی ضعیف ترمینال پسته و شناختی که از قبل داشتند با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید مالک کرده و ضمن مجروح کردن وی اقدام به سرقت پسته از داخل انبار کردند.

فرمانده انتظامی انار با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت پسته بیش از25تن پسته سرقتی به ارزش45میلیارد ریال در شهرستان کشف شده، گفت: برای در امان ماندن از سرقت های به عنف اتصال به سامانه مرکز هشدارالکترونیک مها  است که مالکان می توانند ضمن مراجعه به کلانتری ها و پاسگاه های محل سکونت نسبت به ثبت تقاضا هماهنگی جهت وصل این سامانه امنیتی در انبارها منازل فروشگاه ها اقدام کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.