منو

حسینی زینلی:ماموریت های اورژانس به 92 ماموریت در روز رسید است

متاسفانه با ساده انگاری وغفلت بعضی از همشهریان این بیماری از 2 ماه قبل سیر صعودی یافت تا جایی که تعداد تماس ها 5608 و ماموریت های مربوط به بیماری کرونا به 369 مورد افزایش یافت. بطوریکه عملا همه ۲۱ پایگاه اورژانس رفسنجان درگیر اعزام و انتقال ماموریتهای مربوط به بیماران کرونایی در کنار ماموریتهای زیاد غیر کرونایی شدند و مجموع تعداد تماس 504 و ماموریتهای اورژانس به 92 ماموریت در روز رسید.

۱۶ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،محمدرضا حسینی زینلی رئیس مرکز اورژانس رفسنجان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت:در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و شهرستان رفسنجان علیرغم مشکلات موجود در زمینه نیرو و امکانات اورژانس 115رفسنجان با هدف کاهش انتقال ویروس به سایر بیماران آمبولانس ویژه بیماران کرونایی را راه اندازی نمود.

وی ادامه داد: در پیک اول بیماری کرونا با رعایت نسبی پروتکل های بهداشتی از سوی همشهریان،بیماری در شهرستان رفسنجان کنترل گردید.
محمدرضا حسینی زینلی با اشاره به اینکه از اوایل فروردین تا نیمه های آبان ماه تعداد 17318 تماس در رابطه با کرونا با اورژانس گرفته شده تصریح کرد:متاسفانه با ساده انگاری وغفلت بعضی از همشهریان این بیماری از 2 ماه قبل سیر صعودی یافت تا جایی که تعداد تماس ها 5608 و ماموریت های مربوط به بیماری کرونا به 369 مورد افزایش یافت. بطوریکه عملا همه ۲۱ پایگاه اورژانس رفسنجان درگیر اعزام و انتقال ماموریتهای مربوط به بیماران کرونایی در کنار ماموریتهای زیاد غیر کرونایی شدند و مجموع تعداد تماس 504 و ماموریتهای اورژانس به 92 ماموریت در روز رسید.

وی تاکید کرد:در حال حاضر متاسفانه ۱۳ نفر از پرسنل اورژانس مبتلا به این ویروس هستند و حداقل ۱۴ روز باید مابقی همکاران در کنار فشارها و خستگی های این مدت جایگزین شیفت های همکاران خود باشند تا سنگر خالی نماند.

رئیس مرکز اورژانس رفسنجان در پایان از همشهریان گرامی در خواست کرد: پرسنل اورژانس رفسنجان با وجود همه فشارها و حجم بالای ماموریت ها با تمام توان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس ایستاده اند و تنها توقع ای که از شما عزیزان دارند رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به نکات بهداشتی تا پایان شکست این بیماری می باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.