منو

«از قنات‌ملک تا بهشت» دومین اثر محمد حسینخانی در خصوص «حاج‌قاسم»

محمد حسینخانی نویسنده کرمانی جدیدترین اثر خود به نام «از قنات‌ملک تا بهشت» را با محوریت کودکی و زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌زودی وارد بازار نشر خواهد کرد.

۲۴ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از فارس ، بعد از چاپ کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» که به عنوان اولین کتاب بعد از شهادت سردار سلیمانی (در اربعین ایشان) رونمایی و در کمتر از یک سال به چاپ شانزدهم رسیده است، محمد حسینخانی این بار در کتابی با نام «از قنات‌ملک تا بهشت» سعی دارد تا زندگینامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با گرایش کودکی و زادگاه ایشان، به حوزه نشر انقلاب اسلامی عرضه کند.

این نویسنده که از همکاران و همشهریان سردار در شهرستان رابر بوده، اظهار می‌دارد: اگرچه تفاوت سنی‌ام با شهید سلیمانی در حدود پانزده سال است، اما با آداب، فرهنگ، رسوم، بازی‌های محلی، کودکی و … محیط زندگی کودکی و نوجوانی سردار آشنایی کافی دارم و این موضوع نوشتن مطالب در این خصوص را برایم سهل‌تر می‌کند.

حسینخانی می‌افزاید: مدت‌ها قبل از شهادت سردار در خصوص نوشتن کتب شهدای کرمان با وی در ارتباط بوده و در آن مقطع کتاب «کودکی یک قهرمان» را قلم می‌زدهم که با شهادت سردار موضوع کتاب را به زندگینامه این شهید بین‌المللی تعمیم و ماحصلش کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» شده است که در چاپ شانزدهم است.

کتاب از قنات‌ملک تا بهشت علاوه بر کودکی و زادگاه سردار شهید سلیمانی به سایر مراحل زندگی ایشان اشاراتی دارد.

این کتاب نهمین اثر این نویسنده کرمانی بوده و مابقی آثار وی بارها تجدید چاپ رسیده و مجموعا تاکنون ۵۰ هزار جلد از وی به چاپ رسیده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.