منو

دولت روحانی چه خوابی برای استان کرمان دیده است؟

تحولات معنادار و ناگهانی از هفته گذشته تا امروز در فضای سیاسی استان کرمان روی داده که هریک در جای خود دارای اهمیت و مجموعه آن با نگاه محاسباتی خبر از اتفاقات مهمی می دهد.

۲۴ آبان ۱۳۹۹


سرویس سیاسی ایستار/ تحولات معنادار و ناگهانی از هفته گذشته تا امروز در فضای سیاسی استان کرمان روی داده که هریک در جای خود دارای اهمیت و مجموعه آن با نگاه محاسباتی خبر از اتفاقات مهمی می دهد.
استعفای یک شبه فدایی استاندار سابق و تعیین جایگزین آن در کمتر 24 ساعت آن هم بدون اطلاع و کسب نظر از مجمع نمایندگان استان، عزل محمدی انارکی از معاونت پارلمانی وزارت صمت و نهایتا تغییر ناگهانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس و حضور یکی از نزدیکان رئیس دفتر روحانی در سمت مدیر عاملی مهم ترین هلدینگ معدنی کشور، همه گواه از اتفاقات قابل تاملی است که سلسله وار و مشخصا حول مجموعه استان کرمان در حال وقوع است.
شاید شاه کلید رمز گشایی وقایع اخیر آن است که این تحولات در استانی در حال وقوع است که قطب معادن و صنایع مرتبط به آن است و با توجه به شرایط تحریمی حاکم، این استان یکی از مهم ترین منابع درآمدی کشور به حساب می آید.
از سوی دیگر نا امیدی جریان حاکم بر دولت برای تداوم حضور در دستگاهای اجرایی و احتمال قطع عواید حاصل از تصاحب قدرت منجر به آن شده که نزدیکان رئیس دولت به فکر حداکثر استفاده از زمان باقی مانده از دولت دوازدهم باشند، و چه راهی هموار تر از مسیر کرمان و ثروت های خدادایش!!!
با توجه به تجربه تلخ ماه های پایانی دولت دهم و حواشی مربوط به آن که نهایتا منجر به دستگیری مدیر عامل سابق شرکت ملی صنایع مس در لحظه خروج از کشور شد جای آن دارد دستگاهای محترم نظارتی و امنیتی دقت لازم در نظارت بر عملکرد مدیران تازه از راه رسیده‌ را مبذول داشته که خدای ناکرده سالهای آینده شاهد داستان های جدیدی از ضد و بند ها و اختلاس های روی داده توسط مدیران تازه وارد به استان نباشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.