منو

پرونده گرانفروشان و محتکران رسانه‌ای شود/ بی‌انگیزگی از هیچ مدیری قابل قبول نیست

استاندار کرمان گفت: از اداره تعزیرات حکومتی درخواست داریم در جاهایی که برای ما محرز است که محتکران و گرانفروشان در شرایط سخت معیشتی مردم، دست به احتکار و گرانفروشی می‌زنند، رحم نکنید و با شدت با آنها برخورد کرده و پرونده آنها را رسانه‌ای کنید.

۲۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از فارس، علی زینی‌وند عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت:  ما در شرایط موجود کشور و به تبع آن استان دو موضوع مهم اولویت‌دار در کنار سایر کارهای خود داریم که باید به این  دو موضوع توجه ویژه داشته باشیم اولین موضو ع کرونا است که همه باید در این مسئله بسیج شویم.

استاندار کرمان با بیان اینکه محدودیت‌های احتمالی در زمینه کرونا هفته آینده اعمال می‌شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم ورودی بیمارستان‌ها را کم کنیم زیرا هر چقدر ورودی بیماران به بیمارستان‌ها بیشتر شود مراقبت سخت‌تر و مرگ و میر بالا می‌رود.

وی تصریح کرد: در استان‌هایی مانند کرمان که اقلیم و آب و هوایی هر منطقه با هم متفاوت است، دوره پیک بیماری طولانی‌تر و استان را در اوج پیک بیماری نگه می‌دارد و احتمالا  دروه درگیری ما با پیک کرونا بیشتر از سایر استان‌ها که جمع و جورتر هستند، خواهد بود.

استاندار کرمان بیان کرد: مسئله‌ای که هم کرونا و هم تحریم‌ها روی آن تاثیر گذاشته، معیشت مردم است و مهم‌ترین جایی که باید تصمیم بگیریم و فشار را روی مردم کاهش بدهیم، همین جلسه تنظیم بازار است.

زینی‌وند افزود: در جلساتی که تشکیل می‌شود به صورت جدی باید اعضای اصلی همه حضور داشته باشند و مدیر اجرایی دستگاه با هماهنگی معاون استاندار مرخصی رفته باشد.

وی ابر از داشت: مدیران ساختار اداری را به‌شدت جدی بگیرند ما روی این مسئله حساسیت و تاکید داریم‌.

زینی‌وند با اشاره به اینکه بخشی از گرانی در بازار تحمیلی است و مردم این را می‌پذیرند، گفت: وقتی مردم احساس  رهاشدگی کنند و گرانفروشی‌های ناعادلانه در کنار این گرانی تحمیلی به آنها تحمیل شود، مردم عصبانی می‌شوند که حق هم دارند.

وی افزود: از فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درخواست داریم در کمک به بازرسان در زمینه بازرسی  از اصناف بسیج ساماندهی شده که دارند را پای کار بیاورند و بازار سایه نظارت را به‌خوبی بالای سر خود حس کند.

زینی‌وند بیان کرد: فرمانداران باید امکاناتی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است آنها را در اختیار بازرسان قرار دهند.

وی تاکید کرد: از اداره تعزیرات حکومتی درخواست داریم در جاهایی که برای ما محرز است که متحکران و گرانفروشان در شرایط سخت معیشتی مردم، دست به احتکار و گرانفروشی می‌زنند، رحم نکنید و با شدت با آنها برخورد کرده و پرونده آنها را رسانه‌ای کنید.

زینی‌وند با اشاره به اینکه اگر نیاز باشد جلسه ستاد تنظیم بازار هر هفته تشکیل می‌شود، گفت: با همه سختی‌ها، بی‌پولی‌ها شخصا اعتقادم این است و در جاهای دیگر هم تجربه کردم اگر ما مدیران با همه امکانات و توان خود پای کار باشیم مشکلات خیلی کمتر می‌شود.و این مسئله نیاز به مردانگی دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: من اصلا از مدیری نشنوم که سال پایانی دولت است و  بی‌انگیزگی از هیچ مدیری قابل قبول نیست، تا روزی مدیر هستید باید به مردم خدمت کنید و این حرف‌ها معنا ندارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.