منو

فرماندار رفسنجان:بسیج از ابتدای انقلاب همواره در صحنه بوده است

نیروی بسیج از ابتدای انقلاب همواره در صحنه بوده و خواهد بود.

۲۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،مجید فصیحی هرندی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: از همه فعالیتهای بسیج چه در خصوص ماموریتهای ویژه و تخصصی و چه در ماموریتهای دیگری که این روزها شاهدیم قدردانی می کنیم.

وی تاکید کرد: البته بسیج همیشه از ابتدای تاسیس خود تاکنون در صحنه بوده و خواهد بود و کارهایی که اصولا زمین می ماند کار عده ای دلسوز هستند و تشخیص امر مهم را می دهند و بسیجیان از جمله این افراد هستند.

فرماندار رفسنجان با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان شهرستان و کشور، تصریح کرد: گستره بسیج در سطوح مختلف این پتانسیل را ایجاب می کند که این نیرو و مجموعه در همه اموری که نیازمند دست ساعی، کوشا و علاقمند و معتقد به آرمانهای نظام است باز باشد و بتواند از کمکهای این نهاد استفاده شود.

فصیحی هرندی اضافه کرد: فرمانداری شهرستان با بسیجیان از هیچ همکاری چه به لحاظ معنوی و چه پشتیبانی های دیگر دریغ نکرده است و آماده هر گونه همکاری با مجموعه ناحیه بسیج سپاه شهرستان می باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.