منو

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار کرمان اعلام کرد: وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار کرمان با اشاره به وضعیت کرونایی گفت: شهرستان‌های استان کرمان به سه دسته زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده‌اند.

۲۹ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایسنا،دکتر “محمدصادق بصیری” عصر امروز ۲۹ آبان‌ماه در تشریح این خبر گفت: شهرستان‌های استان کرمان به سه دسته زرد، نارنجی و قرمز تقسیم  شده‌اند و بر این اساس شهرستان‌های بم، جیرفت، راور، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کرمان و کوهبنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان این مطلب که شهرستان‌های انار، بافت، بردسیر و نرماشیر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: شهرستان‌های اروزئیه، رابر، رودبار جنوب، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج، کهنوج و منوجان در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار کرمان بیان کرد: حوزه‌ها و فعالیت‌ها در همه این شهرها در پنج بخش؛ ادارات، تجاری، خدماتی و بازرگانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، ترددها را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه متناسب با روند بیماری در هر شهر وضعیت سه‌گانه و  نوع محدودیت‌های مرتبط تعیین و اعمال ‌می‌شود، تصریح کرد: ضمانت اجرای پیش‌بینی‌شده در این طرح، شامل تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمب، جریمه نقدی و… می‌باشد.

بصیری با اشاره به اینکه جزئیات این طرح تا ساعتی دیگر از طریق صدا و سیما و سانه‌ها برای اجرا در استان کرمان اعمال می‌گردد، عنوان کرد: زمان آغاز اجرای طرح اول آذر ۱۳۹۹ و متناسب با وضعیت بیماری در شهرهای استان خواهد بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.