منو

سپاه اماده واگذاری ۷۰ تسهیلات به مددجویان کمیته امداد است/در هفته بسیج ۵۰۰ سبد کالا در میان نیازمندان توزیع خواهد شد

سرهنگ پساوند:در هفته بسیج با شعار بسیج و کمک های مومنانه ۵۰۰ سبد کالا را بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

۲۹ آبان ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ،صبح امروز سرهنگ پساوند به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه رفسنجان در جمع خبرنگاران با توجه به فرمونده رهبر اظهار داشت: بسیج نیروی کار امدی برای تمام دوران ها است چه در بحث جنگ سخت چه در بحث جنگ نیمه سخت و چه جنگ نرم وهمچنین بیان کردند بسیج نهاد تبدیل کننده ها تهدید ها به فرصت ها است .

سرهنگ پساوند در ادامه گفت:در هر موقعیتی که کشور دچار تهدید شود بسیج به کمک مردم ان منطقه شتافته است و تهدید را فرصت تبدیل کرده است .و همچنین سردار سلیمانی در یکی از سخنرانی های خود در بیت الزهرای کرمان عنوان کردکه ما بزرگترین پیروزی ها را از دل تحریم ها کسب کرده ایم و اینده روشن انقلاب اسلامی را نوید خواهم داد.

محمد پساوندبا توجه به حقیقت و منطق اساسی بسیج تاکید کرد:بسیاری از دشمنان متحیر ماندند که بسیج چگونه موفق است و میگویند مردمی بودن بسیج ومحدود نبودن بسیج به قشر خاص رمز این موفقیت است .

وی با توجه به این که هرجا نیاز به حضور بسیج در شهرستان رفسنجان حس شده است مجموعه بسیج شهرستان پای کار بوده است تصریح کرد:بسیجیان شهرستان در قالب گشت های رضویون در راستای امنیت رفسنجان فعالیت میکنند،نیروهای بسیج شهرستان در جهت سرقت های که در محله انجام میشود با گشت زنی ها باعث پایداری امنیت محله ها میشوند به کمک نیروی انتظامی شهرستان میایند.

سرهنگ پساوند اذعان داشت : نیروهای بسیجی در جهت مبارزه با بیماری کرونا شاخص ترین فعالیت ها را انجام دادند و باتوجه به اصل اساسی تشکیل بسیج که تبدیل تهدید ها به فرصت ها است بسیج از اولین ارگان های کشور بود که پا به عرصه گذاشت و قرار گاه زیستی در سطح کشور و استان تشکیل داد و در رفسنجان هم قرار گاه زیستی دایر شد.

وی ادامه داد:این قرار گاه از زمان تشکیل در زمینه های گند زدایی و ضد عفونی معابرشهرستان رفسنجان ،تولید ماسک و توزیغ بسته های معیشتی فعالیت های ارزشمندی انجام داده است و همچنین پانزده هزار نفر عضو گروه های جهادی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان هستند.

سرهنگ پساوند ضمن تشریح مراحل اول و دوم رزمایش مواسات در رفسنجان یاداور شد:در پنج ماه اول سال جاری با کمک خیرین شهرستان ۲۰ سری جهزیه به اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به نو عروسان شهرستان اهدا شده است و همچنین در کمک های مومنانه در مرحله اول ۱۰۰۰ کارت هدیه به اعتبار ۳۰۰ هزار تومان ، ۸۴۶ بسته معیشتی ،توزیع ۸۰ هزار پرس غذا پرس غذای گرم و ۱۰۴۰ بسته کمک اموزشی و لوازم تحریر به میزان اعتبار یک میلیاردو سیصد وچهل و نه میلیون تومان با کمک کمیته امداد شهرستان به نیازمندان اهدا شده است.
وی ادامه داد:در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه ۱۰۰۰ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومان و ۵۵۲کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی ،۴هزار بسته معیشتی به اعتبار ۳۰۰ هزار تومان و۲۵۹۸بسته معیشتی اهداءشد.

وی با توجه به مرحله سوم رزمایش تاکید کرد:ضمن توضیع بسته های معیشتی ۹ کمیته هم تشکیل شد که هرجا محرومیتی وجود داشته باشد باید رفع شود. کمیته اول کمیته ی تهیه و توزیع سبد معیشتی طبق روال قبل، کمیته دوّم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد وهمچنین در روز گذشته بسیج و سپاه 2 زندانی را با کسب رضایت از شاکیان آزاد کردند، کمیته سوم کمیته ی بهداشت و درمان است در این کمیته مجموعه بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه رفسنجان در کنار مردم و پای کار هستند یک فراخوان در شهرستان با نیازمندی هایی که در علوم پزشکی در رسته ها و رشته های مختلف منتشر کردیم که طبق این فراخوان بیش از 300 نفر داوطلب بسیجی اعم از پزشک، پرستار، بهیار تکنیسین . علوم آزمایشگاهی و راننده و نگهبان ثبت نام کردند که تا کنون 110 نفر را به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان از جمله مرکز جامع سلامت کریم آباد که نمونه گیری و تست کرونا در انجام میشود و به بیمارستان معرفی شدند تا به کادر درمان کمک کنند.

سرهنگ محمد پساوند خاطر نشان کرد:نقاهتگاه شهدای سلامت ۳۰ تخته راه اندازی شده است و ظرفیت پذیرش 100 بیمار کرونایی را خواهد داشت.

پساوند در ادامه معرفی کمیته های تشکیل شده گفت:کمیته چهارم کمیته اشتغال نامگذاری شده است که در این بابت با کمیته امداد تفاهم نامه ای بسته شده است و سپاه اماده واگذاری ۷۰ تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان اسیب پذیر است ،کمیته ی پنجم در زمینه اموزش و اهدا تبلت و لوازم التحریر در میان بازماندگان از تحصیل و شناسایی افرادی که از تحصیل محروم مانده اند،کمیته ی ششم در جهت ازدواج اسان خدمت رسانی انجام میدهد.

وی تصریح کرد :کمیته مسکن ،کمیته ادیان الهی و کمیته اموزش و پرورش از دیگر کمیته های نه گاه بسیج و سپاه قرار دارد و هدف از تشکیل این کمیته ها ترمیم قشر اسیب دیده جامعه است .

پساوند خاطر نشان کرد :در این هفته با شعار بسیج و کمک های مومنانه ۵۰۰ سبد کالا را بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد. و در سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مو منانه در شهرستان رفسنجان از اول ماه ربیع الاول شروع شده است و تا پایان ماه شعبان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.