منو

قلعه‌نویی: چرا کشور ما احتیاج به چمن مصنوعی دارد؟/ ۲ بازیکن کرونایی داریم

سرمربی گل گهر سیرجان با انتقاد از وضعیت زمین ورزشگاه‌ها در ایران گفت: اگر چمن مصنوعی بر اساس استانداردهای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد اشکالی ندارد ولی سوال من این است که چرا باید کشور چهار فصل ما احتیاج به چمن مصنوعی داشته باشد.

۲۹ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: مس رفسنجان تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. این بازی شاید از بازی قبل برای ما سخت تر باشد چرا که یک بازی بسته و تاکتیکی و درگیرشونده است. امیدوارم بچه‌های ما بازی گذشته را فراموش کنند و با همان انگیزه‌ای که جلوی سپاهان داشتند، جلوی مس هم داشته باشند و امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم به اهدافمان برسیم.

قلعه‌ نویی گفت: پیمان رنجبری و پورعلی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم.

او درباره بازی در چمن مصنوعی مقابل مس عنوان کرد: اگر چمن مصنوعی بر اساس استانداردهای فیفا و AFC باشد، اشکالی ندارد ولی سوال من این است که چرا باید کشور چهار فصل ما احتیاج به چمن مصنوعی داشته باشد؟ آن هم در استان کرمان چنین چمنی وجود دارد و من تعجب می‌کنم. چند جای دیگر هم وجود دارد که چمن مصنوعی دارند و به کیفیت فنی تیم‌ها لطمه خواهد زد.

قلعه نویی اضافه کرد: خود مربی خوب مس رفسنجان هم دوست دارد در زمین چمن طبیعی بازی کند تا برنامه‌هایش را اجرا کند. امیدواریم که استادیوم جدیدشان زودتر افتتاح شود. مثل آقای مولارحمان مدیریت محترم گل گهر که توجه ویژه ای به گل گهر دارد، جا دارد از آقای سعدمحمدی هم تشکر کنیم که به تیم‌های مسی توجه خوبی دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.