منو

ربیعی: برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم/ اسیر گادوین منشا شدیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم و همه چیز به عهده سرمربی است اما اسیر گادوین منشا شدیم.

۳۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایسنا، محمد ربیعی پس از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: به تیم مقابل و کادرفنی‌شان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم چرا که در اکثر بازی در نظم و تاکتیکی که مدنظرمان بود خوب کار کردند. به هر حال فوتبال همین است و وقتی از یک سری از موقعیت هایتان استفاده نکنید، این فرصت را به حریف می‌دهید که بتواند بهتر از موقعیت ها استفاده کند.

او ادامه داد: هیچ نگرانی‌ وجود ندارد چرا که سطح رشد و پیشرفت تیم مشهود است. کاری با یک سری نگاه‌های مغرضانه ندارم و کسانی که فنی می‌توانند تیم ما را بررسی کنند، متوجه هستند که من چه می‌گویم. روی یک ضربه ایستگاهی که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم اسیر گادوین منشا شدیم. تفاوت منشا با بازیکنان دیگر مشهود بود. برای باخت‌هایمان دنبال مقصر نیستم و همه چیز به عهده سرمربی است.

سرمربی مس رفسنجان با بیان این‌که برای تیم‌هایی مثل ما بین بازیکنان خارجی و ایرانی تفاوت وجود دارد، گفت: این مساله مهمی است چرا که بازیکنی مثل منشا کیفیتش را نشان می‌دهد. از قانون منع جذب بازیکن خارجی گله ندارم و به هر حال این اتفاق رخ داده است اما فقط صحبتم با قانون گذار این است که یک زمانی یک تیم بازیکن خارجی دارد و ایرادی ندارد قرارداد ادامه پیدا کند اما باید بگویم تمدید با جذب بازیکن خارجی هیچ فرقی نمی‌کند.

او ادامه داد: قانون باید جوری باشد که مساوات رعایت شود و تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر آمده‌اند هم اجازه جذب بازیکن خارجی را داشته باشند. در یک سری پست‌ها در فوتبال کشورمان با فقر شدید روبرو هستیم و آن‌هایی که در کارزار نقل‌و انتقالات هستند این را می‌دانند. گادوین منشا از لحاظ کیفی با دیگر بازیکنان متفاوت تر نشان داد و با احترام به تیم گل گهر سیرجان قائلم، تمام برنامه‌های آن‌ها را می‌دانستیم و تمام راه‌های بازی این تیم را بسته بودیم. به نظر من اتفاقات به این تیم کمک کرد تا پیروز شوند.

ربیعی اضافه کرد: در پانزده دقیقه آخر سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و اگر گل نزنی نمی‌توانید برنده باشید. اما در کل به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم چرا که خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب بازی کردند. بسیار از هفته قبل جلو تر بودیم و از لحاظ روحی و روانی هم در شرایط خوبی هستیم اما در عین حال این فوتبال است و با امیدواری به سراغ هفته بعد می‌رویم.

او درباره مشکلات تیمش گفت: ما در فضایی قرار گرفته‌ایم که در تمام ابعاد نیاز به هماهنگی بیشتر داریم و این رفته به رفته رفع می‌شود. ضعف‌های داریم اما اکنون جلوتر از هفته قبل هستیم و در حال برطرف کردنش هستیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد محمد قاضی و استفاده از سجاد آشوری، گفت: قاضی در این بازی خیلی تلاش کرد اما فرصت بیشتری می‌خواهد. او کارش را انجام داد و از تجربه و توانایی‌اش استفاده کرد. من از عملکردش راضی هستم چرا که در پرسینگ و دفاع در نیمه حریف به تیم ما خیلی کمک کرد. سجاد آشوری هم از زمانی که به داخل زمین آمد توانست کارایی‌اش را داشته باشد. به هر حال برنامه‌ریزی ما این بود و یکی از کسانی که فکر می‌کردیم می‌تواند به ما کمک کند همین بازیکن بود. کریم زاده هم که در این پست بازی کرد، بسیار خوب و مفید بود.

او در پایان صحبت خود درباره کیفیت چمن گفت: به نظر من کیفیت چمن مشکلی ندارد.

امیر قلعه نویی پس از برد تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: من در استان کرمان خاطرات خوبی دارم و شهرش فرقی ندارد و در رابطه با استان صحبت می‌کنم. قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم باید از رفتار و معرفت تیم میزبان تشکر کنم چرا که همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند نیروی انتظامی هم در تمرین و مسابقه تیم را اسکورت کرد. محمد ربیعی جوان است اما یک مربی دارای سبک است.

او ادامه داد: شاید محمد ربیعی در آینده نزدیک یکی از بهترین مربی‌های تاریخ ایران شود چرا که ایده و سبک دارد. آنالیز بازی و مربی‌گری‌اش خیلی خوب است. اما در هرصورت این تیم از لیگ یک آمده وتغییرات زیادی داشته و احتیاج به زمان دارد. سال گذشته گل گهر هم تا پانزده هفته اصلا شرایط خوبی نداشت و از آن طرف هم به نظر من قرعه بدی به تیم مس رفسنجان خورده است. آن‌ها امروز خیلی ما را اذیت کردند.

سرمربی گل گهر با بیان این‌که شاید حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث شد تا سه امتیاز را بگیریم، گفت: در نیمه اول اصلا در حد اندازه‌های خودمان نبودیم و علت هم زمین چمن مصنوعی است و ان‌شاءالله هرچه زود تر استادیوم جدید آماده شود. این زمین برای خود مس رفسنجان هم خوب نیست چرا که آن‌ها هم یک تیم تکنیکی هستند. ار آن‌هایی نیستند که بازی بلند انجام دهند و این زمین برای آن‌ها سم است. امیدوارم هرچه سریعتر چمن‌شان آماده شود.

او اضافه کرد: تیم ما خداراشکر خیلی خوب بازی کرد. دروازبان حریف تا قبل از این‌که گل اول را دریافت کند یکی از روزهای خوبش بود و دو سه واکنش خوب داشت. بچه‌های در نیمه دوم به زمین عادت کردند و توانستیم بازی را ببریم و این سه امتیاز نتیجه خوبی بود و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که در نیمه دوم تلاش بیشتری کردند. حتی آن‌ها می‌توانستند برنده بازی باشند.

قلعه نویی درباره عملکرد داور بازی گفت: بالاخره داد و بیداد در همه بازی‌ها هست ولی فکر می‌کنم گلی که به ثمر رساندیم سالم بود اما باید فیلمش را بازی بینی کنیم. فکر می‌کنم گلی که علیرضا ابراهیمی زد سالم بود. در بقیه صحنه‌ها داور نزدیک تر بود و فکر نمی‌کنم آن صحنه‌های خطا در محوطه جریمه پنالتی‌ها بودند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.