منو

اخطار و احضار یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش های دامی در رفسنجان

یک واحد صنعتی بسته بندی شامل پای مرغ و آلایش های حرام دامی با حضور بازرسان اداره صمت و با همکاری بسیج اصناف مورد بازرسی قرار گرفت..

۰۵ آذر ۱۳۹۹


به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی اداره صمت،دکترحسینی نسب مدیر روابط عمومی و ایمنی،بهداشت،محیط زیست و انرژی اداره صمت بیان کرد: متاسفانه این واحد صنعتی فاقد مجوزهای لازم در بخش بسته بندی بود و با توجه به استفاده از بیش از 10نفر از اتباع افاغنه بعنوان کارکنان بخش بسته بندی اخطار لازم داده شد و مدیرعامل احضار گردید..
مدیر روابط عمومی و Hsee صمت ادامه داد: در صورت عدم کسب مجوزهای لازم و ادامه استفاده از اتباع افاغنه غیرمجاز از فعالیت واحد یاد شده جلوگیری بعمل خواهد آمد. البته با توجه به اینکه آلایش های حرام دامی بنا به گفته مدیر مجموعه به کشور چین صادر می گردد ولی بخشی از بسته بندی پای مرغ در سراسر کشور توزیع می شود،حساسیت در این خصوص بیشتر هم وجود خواهد داشت..
مدیر ایمنی و بهداشت صمت از واحدهایی که قصد شروع فعالیت صنعتی را دارند درخواست کرد قبل از شروع هرگونه فعالیت نسبت به اخذ مجوزهای لازم از جمله جواز تاسیس و پروانه بهره برداری اهتمام ورزند.

در پایان مدیر ایمنی و بهداشت اداره صمت از دو واحد صنعتی نئوپان و فیبر نوری از جمله واحدهای مجتمع صنعتی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید و بازرسی کردند و عملکرد این دو مجموعه نیز به لحاظ عملکرد خوب در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.