منو

واژگونی سواری پیکان 3 مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از واژگوتی سواری پیکان و مجروحیت 3 نفر در محور رفسنجان - کرمان خبر داد.

۰۷ آذر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی رضایی” عنوان کرد: ساعت 6 و 40 دقیقه صبح جمعه 7 آذرماه گزارش واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در کیلومتر 5 محور رفسنجان – کرمان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری پیکان واژگون و 3 نفر مجروح شده اند که برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه شمال استان در پایان با اشاره به اینکه علت این سانحه از سوی کارشناسان، عدم توجه به جلو اعلام شده است، بیان داشت: ضرورت دارد رانندگان عزیز ضمن رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی، از هر رفتاری که باعث بروز سوانح رانندگی می شود پرهیز نمایند.

سرعت مطمئنه عبارت است از: سرعتی که یک راننده اتخاذ می‌نماید تا در زمان خطر و احتمال بروز تصادف توان کنترل وسیله نقلیه خود را داشته باشد و از سانحه جلوگیری نماید که این سرعت مقداری از سرعت مجاز در معابر کمتر است. حرکت با سرعت مطمئنه برای رانندگان کم تجربه، رانندگی در شرایط جوی نامناسب مثل باران، برف و … و همچنین در زمانی که دید راننده محدود می‌باشد (مثل تاریکی شب) الزامی است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.