منو

پاسخ دکتر تقوی به یادداشت حجت الاسلام جلالی

دکتر مهدی تقوی رفسنجانی استاد علوم سیاسی دانشگاه ولیعصر و رئیس مجمع اساتید انقلابی دانشگاه های رفسنجان در تاریخ 28 آبان ماه در یادداشتی با عنوان «برچسب زنی عادت معمول ناقدین» به نقد اتهام افکنی های قاسم روانبخش از اعضای جبهه پایداری بر علیه مرحوم دکتر داوود فیرحی پرداخت. اما این یادداشت منتشره در ایستار با پاسخی از سوی حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان با عنوان «استاد انقلابی و دفاع از فیرحی» روبرو شد.

۰۸ آذر ۱۳۹۹

سرویس اندیشکده ایستار//دکتر مهدی تقوی رفسنجانی استاد علوم سیاسی دانشگاه ولیعصر و رئیس مجمع اساتید انقلابی دانشگاه های رفسنجان در تاریخ 28 آبان ماه در یادداشتی با عنوان «برچسب زنی عادت معمول ناقدین» به نقد اتهام افکنی های قاسم روانبخش از اعضای جبهه پایداری بر علیه مرحوم دکتر داوود فیرحی پرداخت. اما این یادداشت منتشره در ایستار با پاسخی از سوی حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان با عنوان «استاد انقلابی و دفاع از فیرحی» روبرو شد. پاسخ دکتر جلالی که در حقیقت بازتکرار ادعاهای قاسم روانبخش بوده و حرف تازه ای نداشته با جوابیه دکتر تقوی روبرو شد که برای انتشار در اختیار ایستارنیوز قرار گفته است. این پاسخ به شرح زیر است:

اختصارا اگر مقصود حضرتعالی مقاله این حقیر در رسانه ایستار است که این متن در دفاع از ساحت اندیشه است نه اندیشه ورزی چون فیرحی و غیر ذلک.مطالب اینجانب در این مقاله در نقد مطالب غیر مسوولانه یکی از نویسندگان بوده است که بجای نقد اندیشه های یک استاد دانشگاه که امروز رخ در نقاب خاک کشیده است و نمی تواند از خود دفاعی داشته باشد به تخریب شخصیت ایشان و ایراد ناسزا و ‌کلمات خارج از نزاکت علمی پرداخته بود. به نوبه خود به عنوان یک معلم آزاد اندیش بر خود فرض می دانم که از جایگاه رفیع علم و اندیشه دفاع داشته باشم و از این بابت نه آنها احساس شرمساری ندارم که که به عنوان شاگرد کوچکی که در درس علمای بزرگ از آیت الله مهدوی کنی و علم الهدی گرفته تا کدیور و فیرحی را تلمذ نموده ام. این رسم ادب را از بزرگان آموخته ام و بدان افتخار می کنم و آن را نه تنها منافی انقلابی گری نمی‌دانم که عین ثواب و وظیفه دینی و انسانی خود می دانم.بد نیست بدانید که بزرگان علم همچون استاد رسول جعفریان،عبدالحسین خسروپناه،دکتر زارعی(رییس بسیج اساتید کشور)و بسیاری دانشمندان دیگر در سوگ این اندیشمند فقید پیام تسلیت ارسال نموده و از ایشان تمجید نموده اند. انشالله خداوند همه ما را آشنای به وظیفه و عامل به دستورات خویش قرار دهد و‌ نیات ما را در همه اقوال و افعال خالص گرداند.
بااحترام/ تقوی رفسنجانی


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.