منو

آیین رونمایی از تیپ سردار شهید حاج احمدامینی از لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله: این لشکر در حوزه سیاسی کاری قرار نخواهد گرفت، پیشکسوتان چه با نگاه ملی و چه اعتقادی مرجعیت دارند و مردم آنها را قبول دارند، این انسان ها بزرگ هستند و خرج این و آن نمی شوند و تنها هزینه انقلاب، ولایت و مردم می شوند.

۱۸ آذر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ، صبح امروز سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در آیین رونمایی از تیپ سردار شهید حاج احمدامینی از لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت :
این لشکر در حوزه سیاسی کاری قرار نخواهد گرفت، پیشکسوتان چه با نگاه ملی و چه اعتقادی مرجعیت دارند و مردم آنها را قبول دارند، این انسان ها بزرگ هستند و خرج این و آن نمی شوند و تنها هزینه انقلاب، ولایت و مردم می شوند.
وی با بیان اینکه کرمان قله و سرچشمه مکتب سردار سلیمانی است اظهار کرد: سردار سلیمانی همان راهی را رفت که امامش از او خواست، همه باید بدانند که سردار هم در حوزه فردی و هم ساختار نظام اسلامی چه کرد.
وی افزود: رفسنجان با عقبه و شهدای بزرگی که تقدیم کرده قطعا می تواند در تشکیل تیپ پیشکسوتان دفاع مقدس، الگوی عملی برای کشور باشد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج مستضعفین نگهبان نظام اسلامی است، به فرمان امام پیش برندگی نظام را در دستور کار قرار داده و در هر مرحله ای نیاز شد به اقتضای آن وارد عمل می شود تا مشکلات مردم را حل کند چرا که این انقلاب با مردم تعریف می شود.
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز بیان کرد: لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت و تدبیر فرمانده سپاه ثارالله کرمان در کرمان رقم خورد و در سراسر کشور نیز تشکیل خواهد شد.
وی افزود: سردار سلیمانی هرگز در سلامت راهش و درستی کارش دچار تردید نشد، اینها میزان و معیار هستند که باید خودمان را با آن تطبیق دهیم.
عسکری خاطر نشان کرد: اعضای این لشکر سالها در دوران دفاع مقدس خدمت کردند و الان هم دست از آرمان هایشان برنداشتند و هرگز تسلیم نمی شوند.
امام جمعه رفسنجان یادآور شد: رفسنجان در دفاع مقدس با فرماندهان گردان های شهیدش، شهدای، آزاده ها و ایثارگرانش و کمک هایی که از این شهر به جبهه ارسال میشد در کشور سرآمد بود.
مجید فصیحی هرندی آزاده دفاع مقدس و فرماندار رفسنجان نیز در آیین رونمایی از تیپ سردار شهید حاج احمد امینی اظهار کرد: همه کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی قرار دارند از جانشان گذشتند و می خواهند با هم باشند و اختلالات کوچک نباید باعث جدایی شود.
وی تشکیل لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس را اقدامی الهام بخش و امیدآفرین خواند و گفت: این پیشکسوتان روزی بینی صدام را به خاک مالیدند و امروز نیز شرایطی فراهم شده که همان آرمان ها را دنبال کنند، پیشنهاد می شود که بسیجیان که خارج از مجموعه سپاه نیز در این لشکر حضور پیدا کنند و ساماندهی شوند.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: از تمامی بسیجیان شهرستان سپاسگزارم که درهمه عرصه ها حضور داشتند به ویژه در چند ماهی که گرفتار کرونا بوده ایم، تلاش بسیار کردند، بسیج و سپاه تاکنون جایی کم نگذاشتند.
محمد میرزایی فرمانده تیپ تازه تاسیس سردار شهید امینی رفسنجان نیز از تشکیل دو گردان از این تیپ در شهربابک و یک گردان در شهرستان انار خبر داد و گفت: سه گردان به نام های شهیدان حاج علی امینی، حاج رضا عباس زاده و حاج مجید زینلی در رفسنجان تشکیل شده است.
وی با اعلام امادگی این گردان ها بیان کرد: ما شاگردان سردار سلیمانی هستیم و تحت امر رهبری  هر زمان که نیاز باشد وارد عمل خواهیم شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.