منو

اشتغالزایی 200 نفر در منطقه ویژه اقتصادی در صورت مساعدت

کهنوجی:در صورت پرداخت وام 100 میلیارد تومان به واحدهای فعال و بهره برداری شده منطقه ویژه اقتصادی، ما می توانیم 200 نفر اشتغال زایی در منطقه ایجاد کنیم که مورد موافقت قرار گرفت و انتظار داریم به زودی و با مساعدت استاندار کرمان این اتفاق رخ دهد.

۲۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مجید کهنوجی مدیر عامل منطقه در خصوص طرح افزایش فرصت های شغلی منطقه ویژه اقتصادی با زیرساخت های موجود اظهار داشت: در جلسه رفع موانع تولید که با حضور استاندار
کرمان برگزار شد اعلام کردیم که در صورت پرداخت وام 100 میلیارد تومان به واحدهای فعال و بهره برداری شده منطقه ویژه اقتصادی، ما می توانیم 200 نفر اشتغال زایی در منطقه ایجاد کنیم که مورد موافقت قرار گرفت و انتظار داریم به زودی و با مساعدت استاندار کرمان این اتفاق رخ دهد.
وی همچنین با اشاره به مشکل آب منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: این مشکل نیز در جلسه مطرح شد که آقای زینی وند قول مساعد برای حل آن را دادند که امید داریم هر چه زودتر این مشکل حل شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.