منو

ربیعی :روند کیفی نگرانی نخواهد داشت

زمانی که روند کیفی داری نمیتوانی نگران اینده باشی و همچنین اگر بد بازی کنی و ببری میتوانی نگران اینده باشی ولی اگر ببازی و روند کیفی داشته باشی باید صبور باشی تا بتوانی به نتیجه مطلوب برسی.

۲۲ آذر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،سرمربی تیم مس رفسنجان ضمن تبریک به تیم نفت مسجد سلیمان بخاطر تیم خوب و منسجم که داشتند اظهار داشت : دست مریزاد و خداقوت به بازیکنان تیم صنعت مس رفسنجان به دلیل بازی با برنامه و منظمی که انجام دادند و خوشحالم که توانستیم که در این بازی برنده شویم و همچنین بازی را کاملاً آنالیز کرده بودیم و همچنین تغییر سبک و سیستم داشتیم.

ربیعی با اشار به اینکه بازیکنان تیم مس رفسنجان بازی درستی را انجام دادند و موقعیت های بسیاری در نیمه اول داشتند عنوان کرد:در چهار هفته اخیر تیم در بخش دفاعی بسیار خوب عمل کرده است و فقط یک گل خوردیم که در مقابل تیم تراکتور سازی تبریز یک غفلت بود و به نظر من در ان بازی حق ما کسب سه امتیاز بود.

وی ادامه داد:این پیروزی را به هواداران واقعی تیم مس رفسنجان و مردم رفسنجان تقدیم میکنم که نگران تیم بودند وتوانستیم در این بازی گل بزنیم و گل نخوریم و امیدوارم با حمایت هواداران تیم مس رفسنجان این روند ادامه پیدا کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه در لیگ برتر در حال حاضر مبنایی برای قضاوت وجود ندارد تاکید کرد:یک تیم در یک هفته سه گل میزند و در هفته بعد چهار گل میخورد و همچنین در هفته های ابتدایی مخصوصا برای تیم مس رفسنجان که یک بیس دیگری داشته و از لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یافته است و تا بتواند با موقعیت و شرایط جدید منطبق شود زمان میخواهد .

وی ادامه داد: ما در این شرایط چالش ها ی بسیاری را پذیرفته بودیم و ما با باور بازیکنان کار میکنیم و همچنین کاری با شرایط تیم های دیگر نداریم و بازی به بازی جلو میرویم ما در بازی در مقابل سایپا و تراکتور سازی بازی های خوبی ارائه کردیم

ربیعی اذعان کرد:زمانی که روند کیفی داری نمیتوانی نگران اینده باشی و همچنین اگر بد بازی کنی و ببری میتوانی نگران اینده باشی ولی اگر ببازی ولی روند کیفی داشته باشی باید صبور باشی تا بتوانی به نتیجه مطلوب برسی.

وی با اشاره به اینکه تیم مسجد مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است بیان کرد:
این تیم به پرسپولیس نباخته است و در مقابل سایپا پیروز شده است و همچنین امروز تیم نفت مسجد سلیمان موقعیت های خوبی داشت .

در اخر گفت: در مجموع تیم ما ریتم درستی داشت و همچنین سه تا توپ های ما که منجرب به گل میشد از عرض دروازه عبور کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.