منو

ظرفیت درامد شرکت ملی صنایع مس ایران در پنج سال اینده به 5\4 میلیارد دلار خواهد رسید

دکتر اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با توجه به اینکه در امد شرکت ملی صنایع مس ایران امروزه نزدیک به دو میلیارد دلار است اظهار داشت:برنامه داریم که در پنج سال اینده ظرفیت در امد شرکت رابه چهار ونیم میلیارد دلار برسانیم و در نتیجه یک رشد دو و نیم برابری برای شرکت اتفاق خواهد افتاد.

۱۹ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، صبح امروز در ایین کلنگ زنی پروژه های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دکتر اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با توجه به اینکه در امد شرکت ملی صنایع مس ایران امروزه نزدیک به دو میلیارد دلار است اظهار داشت:برنامه داریم که در پنج سال اینده ظرفیت در امد شرکت رابه چهار ونیم میلیارد دلار برسانیم و در نتیجه یک رشد دو و نیم برابری برای شرکت اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد:هدف دوم ما در زمینه صنایع پایین دستی مس است که بتوانیم برای طرح های جدید از نخبه های کشور و استان استفاده کنیم وهمچنین کلنگ زنی های که امروز توسط وزیر صمت انجام میشود میزان ظرفیت تولید کنسانتره را به دو هزار و پانصد هزار تن خواهد رساند.

سعد محمدی باتوجه به اینکه استان های اردبیل ، خراسان رضوی ، اذربایجان غربی و یزد به تولیدات جدید مس اضافه خواهند شد بیان کرد:تقاضای بین المللی مس رو به افزایش است و باتوجه به برنامه ریزی های که انجام شده است دو درصد از سهم فروش بین المللی از ان ایران خواهد شد و خوشبختانه به تازگی به بازار ترکیه ورود پیدا کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه کیفیت مس ایران در دنیا 5_9 است تصریح کرد : عیار مس ایران 99/ 99 است به دلیل همین خاصیت در مقابل کشش پارگی نمیدهد و همچنین درصنایع نانو مشتری خاص خود را دارد.

اردشیر سعد محمدی با اشاره به اینکه سهم تولید مس ایران در دنیا 1/1 است گفت : در حال حاضر در دنیا 23 میلیون 300هزار تن مس تولید میشود و در سال اینده 3 کارخانه کنسانتره ( 15000 هزار تنی دره الو ، دره زا و 72 هزارتنی حاصل از سرباره های ذوب مس) افتتاح خواهیم کرد و همچنین برای تولید کابل های 2 دهم درصدی برنامه هایی داریم.

وی باتوجه به اینکه سیستم انتقال بار به صورت مکانیزه در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان شکل خواهد گرفت اذعان کرد:در سال جاری 220000هزار تن کاتد تولید شده است و امید وار هستیم با یاری خداوند در پایان سال به 2800000 تن برسد وبه دنبال این هستیم که تراکت 240تنی را برای اولین در کشور در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح کنیم.

ودر اخر خاطر نشان کرد :امیدوار م در بخش توسعه سرعت را بالا ببریم و همچنین در اوایل سال اینده سه ورزشگاه 30000 نفری در کرمان 15 هزار نفری مدرن در رفسنجان و150000 نفری در شهر بابک افتتاح خواهد شد و در حال حاضر 70 چمن مصنوعی در روستا های استان کرمان احذاث شده است


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.