منو

ربیعی: تیم ماشین سازی تیم خطر ناکی خواهد بود

تیمی که به سپاهان سه گل بزند تیم خطر ناکی خواهد بود و ما با همت و تلاش بازی فردا را انجام خواهیم داد و به دنبال این هستیم که امتیاز این بازی را از ان خود کنیم و همچنین به بازیکنان دقت و جدیت را در بازی فردا گوشزد کرده ایم.

۲۰ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،محمد ربیعی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی در مقابل ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی تبریز یکی از تیم های خوب لیگ برتر است بیان کرد: تیم ماشین سازی تبریز از نظر من از نیروها ی جوان،با انگیزه و باتجربه ای بهره مند است و همچنین تیم سخت کوشی است که رتبه ی ان درلیگ برتر شاید رتبه واقعی ان تیم نخواهد بود و ما میدانیم که بازی فردا باید با تمرکز و هوشمندانه جلو ببریم.

ربیعی در ادامه بیان کرد : تیمی که به سپاهان سه گل بزند تیم خطر ناکی خواهد بود و ما با همت و تلاش بازی فردا را انجام خواهیم داد و به دنبال این هستیم که امتیاز این بازی را از ان خود کنیم و همچنین به بازیکنان دقت و جدیت را در بازی فردا گوشزد کرده ایم.

سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه تیم فولاد خوزستان جز تیم هایی است که موقعیت به تیم حریف نمیدهد گفت: به همین تناسب حملات هوشمندانه ای انجام میدهند و ما در اکثر دقایق بازی موقعیت های خوبی به وجود اوردیم و همچنین توانستیم حملات تیم فولاد را خنثی کنیم البته غفلتی هایی هم در بازی با فولاد داشتیم .

وی ادامه داد:فکر میکنم اگر خوش شانس بودیم میتوانستیم در نیمه اول بازی در مقابل فولاد به گل برسیم و شاید مسیر بازی مسیر دیگری را پشت سر میگذاشت وهمچنین تیم فولاد خوزستان نماینده ی ایران در اسیا و تیم قابل احترامی است.

محمد ربیعی در زمینه بازی فردا در مقابل تیم ماشین سازی تبریز اذعان داشت : هدف ما در بازی فردا مشخص است که بازی را هوشمندانه و طبق برنامه و پلن های که مد نظرمان است جلو ببریم و همچنین چندین نفر از بازیکان تیم مصدوم هستند

وی ادامه داد: متاسفانه در تمرین امروز محمد حسین کریم زاده به علت کشیدگی کشاله مصدوم شد و در ساعات اینده متوجه وضعیتش برای حضور در بازی فردا خواهیم شد وهمچنین تیم پزشکی در تلاش و کوشش است که بازیکنان نیمه مصدوم را به بازی برسانند.

سر مربی صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: در سعی هستیم اسیب دیدگی ها کاهش دهیم و دلیل اصلی مصدومیت ها تداخل زمین مصنوعی و طبیعی و دائم السفر بودن بازیکان تیم است .

وی افزود : سعی کردیم تیم را برای بازی فردا اماده کنیم و تیم بدن سازی و پزشکی تاکیدات من را در مورد پیشگیری از مصدومیت و تقویت نواحی اسیب انجام میدهند.

و در اخر ضمن ارزوی سلامتی و اسایش برای مردم ایران خاطر نشان کرد: مطمعن هستم مانند بازی های گذشته که جایگزین ها توانستند ایده های مارا پیاده کنند مجموعه تیم ما از پس کار برخواهد امد و من از روند کیفی تیم رضایت دارم اما تا ارمان ها فاصله زیاد است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.