منو

ارادت‌ بچه های صنعت‌ مس در روز شهادت بانوی دو عالم

موکب شهدای صنعت مس سرچشمه در شب و روز شهادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س) ارادت‌ خود را به این‌ شخصیت‌ برجسته تاریخ اسلام‌ نشان‌ دادند.

۲۸ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،علیرضا توحیدی پور گفت: موکب شهدای صنعت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باتوجه با ایام شهادت حضرت فاطمه(س)از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ دی ماه در محل بلوار شهید طالقانی رفسنجان، موکب خود را مستقر کرده است‌ تا به نیّت شهادت حضرت زهرا (س)، به مردم‌ خدماتی ارائه کند.

مسئول موکب شهدای صنعت مس سرچشمه رفسنجان‌ بیان‌ کرد: در این‌ ایام بیش از ۱۵ هزار عدد شیر، ۱۵ هزار عدد کیک و بیسکوئیت در تال توزیع است؛ همچنین ۱۵ هزار عدد ماسک هم‌ بین‌ عابرین توزیع می شود.

وی افزود: با برپایی غرفه نائب الشهید، چاپ تصویر شخص مراجعه کننده به همراه شهید مدنظر از دیگر خدمات بچه های صنعت مس است، همچنین با برپایی‌ غرفه درمانگاه آمبولانسی مستقر و تست های فشار خون، اکسیژن خون، تست کرونا و تست قند خون روزانه برای بیش از ۷۰‌ نفر مراجعه کننده انجام می شود.

توحیدی پور ادامه داد: این‌ موکب کار فرهنگی هم در این‌ ایّام‌ در حال انجام‌ دارد و آن‌ هم ارائه مشاوره های خانواده به کسانی است که مشکل دارند این‌ کار توسط روحانی کارشناس موکب انجام‌ می شود.

وی خاطرنشان‌ کرد: همچنین برگزاری مسابقه و توزیع ۱۵ هزار سری سوالات فاطمیه و برگزاری آئین‌ اقامه عزا در این‌ موکب با رعایت‌ پروتکل های بهداشتی از دیگر خدمات این‌‌موکب است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.