منو

آیین اختتامیه مسابقه قرانی کشوری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد

ابوالهادی :امیدواریم مسابقات قرانی بتواند موجب گسترش فرهنگ قرآنی و تأثیرات معنوی در جامعه شود.

۳۰ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،عصر امروز آیین اختتامیه مسابقه قرآن کشوری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور مسئولان شهرستان رفسنجان و استان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) بعد ازوقفه چندماهه‌ به علت ویروس کرونا برگزار شد.


ابولهادی مدیر روابط‌عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به اینکه در اوایل سال 97 ایده برگزاری مسابقات قرآنی مس از طرف احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح شد و روابط‌عمومی را ملزم به برگزاری مسابقات قرانی کرد .


وی ادامه داد: در اولین دوره مسابقات قرانی با ۳۱۰۰ نفر شرکت کننده با حفظ سوره یس‌برگزار شد که در شهرستان‌های رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز بود و یک دوره هم مخصوص دانش‌آموزان شهرستان رفسنجان برگزار شد.


مدیر روابط‌عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به برگزاری دوره دوم در خصوص سوره‌های حشر و حجرات در سال 97 اذعان کرد: این مسابقات در هر فصل برگزار می‌شد و موضوع دوره سوم سوره‌های واقعه و مزمل بود.

وی با توجه به اینکه در دوره ی چهارم در خصوص حفظ نهج البلاغه با 8 هزار و200 شرکت‌کننده بیان کرد:پنجمین دوره ی مسابقات قرانی بالای 500 نفر شرکت کننده ،ششمین دوره با 671 شرکت‌کننده و هفتمین دوره در خصوص حفظ سوره مبارکه نور با حضور624 شرکت‌کننده برگزار شده است .

ابولهادی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره ی مسابقات قرانی در زمینه حفظ سوره احزاب افزود : آخرین دوره هم به صورت مجازی به حفظ سوره صف و جمعه برگزار شد و همچنین بعد از برگزاری دوره هشتم با پیشنهاد هیأت کربلا رفسنجان مسابقه اخرین دوره مجازی برگزار شد و همچنین با همکاری هیأت کربلا به‌صورت کشوری برگزار شد.


وی با توجه به اینکه در این دوره از 31 استان کشور شرکت‌کننده داشتیم از جمله استان‌های کرمان، اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی، قم و…خاطرنشان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان استان کرمان؛ شهرستان‌های رفسنجان، کرمان سیرجان، بافت، زرند، شهربابک، بم و…بودند وهمچنین تعداد ثبت‌نام کننده دوره نهم 9 هزار و 496 نفر بود که 8 هزار و 245 نفر شرکت کردند.


ابولهادی تاکید کرد:در اخرین دوره 321 نفر 100 درصد پاسخ صحیح دادند، تعداد 669 نفر دارای یک اشتباه و 746 نفر دو اشتباه داشتند .


وی در اخر ضمن قدردانی از دانشگاه ولیعصر (عج) و هیأت کربلاء گفت: امیدواریم مسابقات قرانی بتواند باعث گسترش فرهنگ قرآنی و تأثیرات معنوی در جامعه شود.

در پایان ایین اختتامیه مسابقه قرانی کشوری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ساجده اسدی از استان خراسان رضوی به عنوان نفر اول برنده ۱۰میلیون تومان، زهره نوری دهنوی از اصفهان به عنوان نفر دوم برنده ۶ میلیون تومان، زهرا رضوی شریف آبادی از رفسنجان به عنوان نفر سوم ۴ میلیون تومان و همچنین امین نایبی 7 ساله از بیرجند به عنوان کوچک ترین شرکت کننده و علی صابری مقدم 83 ساله از شهر رفسنجان مسن ترین شرکت کننده برنده ۵۰۰ هزار تومان شدند


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.