منو

اعمال تخفیف 30 درصدی عوارض به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرو اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

شهردار رفسنجان ازاعمال تخفیف ۳۰ درصدی شهرداری برای پرداخت عوارض خبر داد.

۳۰ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس محمد مختاری عنوان کرد: در یکصدو هفتادو هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان با پیشنهاد شهرداری مبنی بر طرح تشویقی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موافقت گردید.

شهردار رفسنجان در تشریح این طرح افزود: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خودرابصورت نقدی ویکجا پرداخت نمایند،می توانند از  اول بهمن ماه لغایت پایان اسفند ماه ۹۹ از این تخفیفات ویژه که شامل ۳۰ درصد در بهمن ماه و۲۰ درصد در اسفندماه میباشد،بهره مند شوند. 

وی بیان کرد: کلیه عوارض شهرداری به استثناء عوارضات کمیسیون ماده ۱۰۰، تاسیسات، سهم معوض، خدمات شهری، نوسازی و خدمات وعوارضی که شهرداری از طرف ادارات دیگر عامل وصول آن میباشد، مشمول این تخفیفات خواهند بود.

مهندس مختاری با اشاره به عوارض مابه التفاوت تمدید پروانه گفت : تمدید پروانه های ساختمان وتبدیل عدم خلاف ها با هر نوع کاربری که بیش از یکماه از مدت اعتبار آنان گذشته شده باشد شامل 75 درصد تخفیف خواهند شد.

وی درادامه افزود: امید است شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه ای که  اعلام  شده، نهایت استفاده را ببرندو همچنین با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری برداردوخدمات مطلوب تری به همشهریان محترم ارائه نماید خاطر نشان کرد: در این مدت تعیین شده همشهریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شهرداری جهت پرداخت عوارض از تخفیفات ۳۰درصدی بهره‌مند شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.