منو

فرستنده منطقه گردشگری اودرج به دیجیتال تبدیل شد

منطقه اودرج با جمعیتی حدودا ۷۰۰ نفر که در تابستان‌ها به دلیل اینکه منطقه گردشگری است جمعیت چندین برابر می شود فرستنده به دیجیتال تبدیل شد.

۰۹ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،علیرمضانی مدیر کل صدا و سیما استان کرمان با توجه به اینکه امروز فرستنده منطقه گردشگری اودرج به دیجیتال تبدیل شد بیان کرد:منطقه اودرج با جمعیتی حدودا ۷۰۰ نفر که در تابستان‌ها به دلیل اینکه منطقه گردشگری است جمعیت چندین برابر می شود فرستنده به دیجیتال تبدیل شد.

وی ادامه داد: حدودا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه تبدیل فرستنده به دیجیتال شده است و همچنین فرمانداری رفسنجان در بودجه‌های عمرانی کمک می‌کنند که فرستنده ی دو روستای دیگر به دیجیتال تبدیل شود.
علیرمضانی با اشاره به اینکه امید واریم پوشش ۱۰۰ درصدی شهرستان را به گوش مردم برسانیم افزود : باعث افتخار ما باشد که بتوانیم خدمات نظام جمهوری اسلامی را در اختیار مردم عزیزمان قرار بدهیم.
در ادامه مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان همزمان با بیست و یکمین سالگرد تاسیس رادیو رفسنجان شهری رفسنجان اظهار کرد: مرکز فرستنده دیجیتال کرمان افتتاح شده است و همچنین منطقه گردشگری اودرج به فرستنده دیجیتال نیاز داشت به دلیل اینکه رسانه ها که تلاش زیادی برای تولید برنامه ها انجام میدهند.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان ضمن تشکر از تلاش های دکتر علیرمضانی در جهت تاسیس و راه اندازی دستگاه گیرنده و فرستنده اذعان کرد:تاسیس و راه اندازی فرستنده دیجیتال مردم را از داشتن ماهواره یا آنتن های ماهواره ای که نیاز به گرفتن شبکه‌های صدا و سیما بودبی‌نیاز کرد.



برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.