منو

سر اسیایی مربی تیم مس رفسنجان:در زمین فوتبال با زبان فوتبال و تاکتیک های فوتبالی جواب خواهیم داد

امیدواریم فردا یک بازی بسیار خوب در شرایط خوب داشته باشیم که یک فوتبال خیلی چشم‌نواز خوب ببینیم وتیم مس رفسنجان با تمام وجود و تمرکز برای اقتدار پرچم رفسنجان در فوتبال ایران زحمت خواهد کشید.

۱۰ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،مجتبی سر آسیایی مربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش بازی در مقابل صنعت نفت ابادان اشاره به اینکه تیم صنعت نفت یک تیم زرنگ ، کاربلد ،دارای مربی خوب و همچنین باشگاهی با اصالت است بیان کرد:درهمین راستا آنالیزو تحلیل‌های بسیار خوبی انجام دادیم و همچنین شرایط خوبی در تمرینات هفته ی گذاشته داشتیم و تقریبا حدود ۱۰ روز استراحت داشتیم .

وی ادامه داد: با تدابیر سرمربی تیم و کادرفنی شرایط خوبی را سپری می‌کنیم علی‌رغم اینکه چند بازیکن تاثیرگذار از جمله محمد قاضی و حامد نورمحمدی و… به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما کاملا برای بازی در مقابل صنعت نفت آماده ایم .

مربی تیم مس با اشاره به اینکه در چند روز اخیر که در رفسنجان بودیم تمرینات خیلی خوبی داشتیم و کاملا آماده هستیم تاکید کرد: بازیکنان تیم مس رفسنجان بعد از دو برد نسبت به شرایطشان حساس شدند و این که نباید این نوار قطع شود که بتوانند بزرگ شوند ،دیده شوند و حقانیت خود را به فوتبال ایران ثابت کنند و همچنین امید واریم یک بازی خیلی خوب، تاکتیکی ، فنی و فیزیکی داخل زمین داشته باشیم

مجتبی سر اسیایی با اشاره به حجمه های موجود در فضا مجازی و رسانه ای علیه میزبانی باشگاه صنعت مس رفسنجان افزود: در بازی های لیگ برتر در فوتبال ایرانی قواعدی را داریم که زمانی باشگاه میخواد به شهر حریف برود باید در زمان‌بندی مناسب برای بحث رزرو هتل و ترانسفر اقدام کند که حدودا باید ۱۵ الی ۲۰ روز قبل هماهنگی ها انجام شود.

وی ادامه داد: متاسفانه کادر مدیریتی باشگاه صنعت نفت ابادان این هماهنگی را را انجام ندادند و این کار را به دو روز قبل از بازی موکول کردند و همچنین با توجه به شناخت کاملی که ازموسوی دارم احتمالا اطلاعات نادرست از باشگاه دریافت کرده اند و کوتاهی اعمال شده را به سمت باشگاه مس رفسنجان و میزبانی مردم خوب رفسنجان وارد کرده اند.

مربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه شرایط به وجود آمده قبل از انجام بازی اتفاق خوبی نیست تصریح کرد: حتماً باید جوابگوی کم کاری ها و کاستی های ایجاد شده از سوی خودمان باشیم و نباید به طرف مقابلمان قبل از بازی حجمه وارد کنیم .

وی ادامه داد: نامه‌ باشگاه صنعت نفت ابادان در تاریخ ۸ بهمن ماه به هتل هیلان ارسال شده است و هر فوتبالی و هر مدیر باشگاهی که این تاریخ را ببیند میخندد وهمچنین باید ۱۵ الی ۱۰ روز قبل از بازی حتی تلفنی با مدیر تیم میزبان رزرو هتل هماهنگ شود اما متاسفانه هماهنگی رزرو هتل از سوی باشگاه صنعت نفت ابادان انجام نشده است.

سر اسیایی گفت: نامه‌ای که هم اکنون در فضای رسانه منتشر شده است مشخص است که رزرواسیون هتل در تاریخ یازدهم و دوازدهم بهمن ماه انجام شده است یعنی حتی برای شب قبل بازی تاریخ نزدن که رزرو کنند .

وی ادامه داد: تیم های خیلی خوبی از جمله گل گهر سیرجان ، تراکتورسازی تبریز ،سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز وارد رفسنجان شده اند که ما با بهترین شرایط از انها میزبانی کردیم و همچنین تیم تراکتورسازی در جهت میزبانی ما بیانیه دادن.

مربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه ترجیح میدهیم در زمین فوتبال با زبان فوتبال و تاکتیک های فوتبالی جواب دهیم عنوان کرد: امیدواریم فردا یک بازی بسیار خوب در شرایط خوب داشته باشیم که یک فوتبال خیلی چشم‌نواز خوب ببینیم وتیم مس رفسنجان با تمام وجود و تمرکز برای اقتدار پرچم رفسنجان در فوتبال ایران زحمت خواهد کشید.

و در اخر گفت: هنوز سخت است که نبود مهرداد دوست داشتنی، خوش قلب، مهربون و پر انرژی در بین جامعه فوتبالی باور کنیم و همچنین آرزوی سلامتی برای علی انصاریان دوست داشتنی و محبوب و همه بیماران کرونایی و غیر کرونایی دارم


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.