منو

ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان:امروز روز بد شانسی ما و روز خوش شانسی تیم نفت آبادان بود

ده نفره شدن تیم نفت آبادان بیشتر به این تیم کمک کرد چون باعث شد لایه های دفاعی شان را بیشتر کنند و همچنین به بچه های تیم مس خسته نباشید میگویم و خوشحالم که توانستیم شرایطی را ایجاد کنیم که به طور کامل تیم نفت آبادان را در فشار و منگنه قرار دهیم و موقعیت های بیشماری را ایجاد کنیم

۱۱ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی در مقابل تیم صنعت نفت اباد ضمن تسلیت به خانواده مهرداد میناوند عزیز که از ان خاطرات خوب و دلنشین داریم بیان کرد:مهرداد میناوند یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ملی ایران بود و همچنین به تیم صنعت نفت ابادان خسته نباشید و خدا قوت میگویم .

وی با اشاره به اینکه امروز را روز بد شانسی ما و روز خوش شانسی تیم نفت آبادان میدانم عنوان کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول به دلیل شرایط جوی و وزش باد بازی خوبی انجام نشد و همچنین در نیمه اول یک موقعیت گلزنی را از دست دادیم .

ربیعی با توجه به اینکه دروازه بان تیم نفت‌آبادان روز خوبی سپری کرد افزود: چندین موقعیت را از تیم ما گرفت ،در ضربات آخر ناکام ماندیم و همچنین نیمه دوم یک بازی یک طرفه بود.

وی ادامه داد: ده نفره شدن تیم نفت آبادان بیشتر به این تیم کمک کرد چون باعث شد لایه های دفاعی شان را بیشتر کنند و همچنین به بچه های تیم مس رفسنجان خسته نباشید میگویم و خوشحالم که توانستیم شرایطی را ایجاد کنیم که به طور کامل تیم نفت آبادان را در فشار و منگنه قرار دهیم و موقعیت های بیشماری را ایجاد کنیم .

ربیعی با اشاره به اینکه در دقایق اولی نیمه دوم موقعیت های خوبی را از دادیم تصریح کرد: امروز برخلاف بازی های گذاشته از بازیکنان جایگزین انتظار بیشتری داشتم و می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و همچنین ما با مصدومیت روبرو هستیم و این داستان با ما همراه است .

وی در ادامه گفت: در حین بازی مجبور به تعویض اجباری شدیم و باید با تمرکز و دقت زیاد مصدومیت ها را رفع کنیم به علت اینکه تاثیر مستقیم در روند استراتژی جریان بازی دارد

محمد ربیعی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم همه به غیر از قسمت فاینال و گل زدن اتفاق افتاد اظهار کرد:جز امتیازهایی است که خیلی از دست دادنش ناراحت هستم به نظرم حق ما بود ولی به تیم نفت ابادان تبریک میگویم .

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه خوشحالیم که توانستیم یک شخصیت برای مس رفسنجان ایجاد کنیم گفت:در زمان هایی از بازی که فشار ایجاد میکردیم بازی به هر علتی وقفه میخورد و همچنیم داور بازی به بازی که نزدیک به ده تعویض داشت پنج دقیقه وقت اضافه داد .دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم هر تیمی تاکتیک خودش را دارد من گلایه ای ندارم.

وی با اشاره به اینکه پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل برای ترمیم نقاط ضعف باز خواهد شد بیان کرد: با بررسی و در صورت نیاز از این فرصت استفاده خواهیم کرد، از روند کلی بازیکان راضی هستم ،تمام تمرکز تیم ما روی سه بازی باقی مانده خواهد بود،و همچنین مدیریت باشگاه دست مارا برای نقل و انتقالات باز گذاشته است.

سرمربی تیم مس رفسنجان با توجه گله مندی سرمربی تیم صنعت نفت اباد از میزبانی تاکید کرد: تیم‌های از جمله گل‌گهر سیرجان، تراکتورسازی، سپاهان، ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان میتوانند پاسخ دهند که میزبانی در رفسنجان چگونه است

وی بااشاره به اینکه تیم های گلگهر و تراکتور سازی از میزبانی تیم مس رفسنجان تقدیر کردند عنوان کرد: تیم های مهمان در رفسنجان علاقه مندی بیشتری به حضور در هتل هیلان رفسنجان دارند تیم صنعت نفت آبادان در تاریخ ۸بهمن ماه درخواست رزرو هتل در روزهای یازدهم و دوازدهم بهمن ماه(روز بازی و روز بعد از بازی) را به هتل هیلان رفسنجان که یک بخش خصوصی است ارسال کرده اند.

ربیعی ادامه داد: تیم ما برای بازی های خانگی از ۱۰ الی ۱۵ روز قبل در هتل هیلان اقدام به رزروایسون میکند ،تیم ما برای بازی هفته اینده در مشهد با تیم شهر خودرو از ۱۵ روز قبل هماهنگی های بلیط و هتل را انجام داده است ،تیم ذوب اهن برای بازی با تیم ما در تاریخ ۲۶ بهمن ماه از هفته قبل هماهنگی انجام داده است وهمچنین باشگاه صنعت مس رفسنجان و مردم رفسنجان در بحث رفتار نیکو، اداب بازی جوانمردانه و مهمان نوازی خود را ثابت کرده است .

وی با اشاره به اینکه مخاطبین میتوانند قضاوت کنند تصریح کرد:اطلاعات غلط به پور موسوی داده شده است و با احترام به تیم نفت ابادان،مجموعه باشگاه در بحث رزرو هتل ضعف داشته است.

محمد ربیعی با اشاره به اینکه در هفته اول لیگ برتر مشکلاتی در زمینه میزبانی تیم مس رفسنجان به وجود امد تیم‌ را عمداً برای چنین روز هایی به کرمان بردیم افزود: این مسائل برای م خود فوتبال برای ما مهم تر خواهد بود،تیم ما امروز تیم برتر زمین در تمام ابعاد بود،باید مسائل بازی در همان بازی دنبال شود و بهانه‌جویی‌های بیرون زمین با احترام خدشه وارد میکند به باشگاهی که 17، 18 سال سابقه دارد ومردم شهری که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و با کلان شهر ها فرق میکنند و در مضیقه هستند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.