منو

رئیس اموزش و پرورش شهرستان رفسنجان : امید وارم بتوانیم راویان خوبی‌ برای انتقال دادن ارزش های انقلاب باشیم

امیدوارم همه ی ما با خدا ،شهدا و امام‌ (ره)عهد ببندیم‌ که ادامه دهنده ی ‌ راه آن‌ ها خواهیم‌ بود همانطور که نگرش و دیدگاه هیچکدام از عزیزان که در عرصه ی جغرافیای ایران‌ اسلامی در چهل و دو سال گذشته که خدمت‌ و فعالیت داشتند تغییر نکرده است.

۱۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،صبح امروز در آیین نواخته شدن چهل و دومین زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شهید محمد حسین انصاری رفسنجان حسین تقوی رشیدی زاده رئیس اموزش و پرورش شهرستان رفسنجان باتوجه به شرایط کرونایی موجود در جامعه بیان کرد: تمامی برنامه های وزارت اموزش و پرورش در مدارس سراسرایران اسلامی به صورت غیر حضوری‌ اجرا خواهد شد .

حسین تقوی رشیدی زاده ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و یاد شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد: امیدوارم همه ی ما با خدا ،شهدا و امام‌ عهد ببندیم‌ که ادامه دهنده ی‌ راه آن‌ ها خواهیم‌ بود همانطور که نگرش و دیدگاه هیچکدام از عزیزان که در عرصه ی جغرافیای ایران‌ اسلامی در چهل و دو سال گذشته که خدمت‌ و فعالیت داشتند تغییر نکرده است.

وی ادامه داد:بلکه هرچه جلوتر می رویم پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی در وجود تک تک انسان ها بیشتر شده‌ است و انچه که وظیفه ما را سنگین تر می کند این است که برای نسل جوان و نوجوان که قبل و بعد پیروزی انقلاب را درک نکردند بتوانیم راویان خوبی‌ برای انتقال دادن ارزش های انقلاب باشیم .

در ادامه این ایین ارزشمند حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه شهید انصاری شهید پیشگام انقلاب اسلامی در استان کرمان است اظهار کرد : باید از میراث بزرگ حضرت امام و همه ايثارگران پاسداری کنیم تا زمانی که پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی تقدیم کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به یکی از خاطرات جوانی خود در زمان پیروزی انقلاب اسلامی یاد اور شد : در سال ۱۳۵۷ عضو ستاد استقبال امام (ره)بودم که آمدن امام به ایران به تاخیر افتاد و از ما خواستند به قم برویم و در مسیر نیروهای نظامی باشیم.

وی ادامه داد:در مدرسه علوی تهران که مدرسه ای انقلابی بود شهید صدوقی، دستغیب ،مطهری و دیگر بزرگان حضور داشتند که تعدادی از ما طلبه ها که از کرمان امده بودیم در انجا کمک می‌دادیم، شهید مطهری با آن عظمت و داشتن چندین کتاب در ان مدرسه انقلابی سفره می انداخت و کارهای خدماتی انجام می‌داد. یک روز که هوا بارانی بودکفش ها ی حاضران درمدرسه که گلی بودند و منظم نبودند را شهید مطهری جفت کردن و این کار،کار معناداری بود که اقایی با اعتراض گفت این کار در شان شما نیست شهید مطهر خیلی ناراحت شد و گفت:شان من نیست چه معنایی دارد هرکاری که زمین مانده در شان من است.

حجت الاسلام عسکری گفت:ما باید این درس را در زندگی همه ی مردم و مسئولین ببینیم و همچنین هر کجا که کار انقلاب، مردم و نظام زمین مانده است باید پای کار باشیم و کسر شان ندانیم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.