منو

افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه در شهرستان رفسنجان در دهه مبارک فجر

فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: در دهه مبارک فجر امسال، 70 پروژه با اعتباری بالغ بر137 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

۱۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،مجید فصیحی هرندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهسازی و آسفالت 65 هزار متر مربع معابر روستایی با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت 63 هزار مترمربع معابر شهری با اعتبار 6 میلیارد و 900 میلیون تومان و افتتاح دو بوستان شهری و روستایی با اعتبار 850 میلیون تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان رفسنجان به بهره می رسند.

وی از افتتاح دو مدرسه با مشارکت خیرین و دولت با هزینه 5 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و افزود: در این ایام شاهد افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه های عمرانی شهرداری رفسنجان با اعتبار 53 میلیارد تومان خواهیم بود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: در ایام فرخنده دهه فجر امسال تعداد پنج پروژه عمرانی دانشگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان با اعتبار 22 میلیاردو 800 میلیون تومان، سه پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور رفسنجان با اعتبار 800 میلیون تومان و همچنین 1700 مترمربع ساختمان سازی در حوزه بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار 3 میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

فصیحی هرندی ادامه داد: برق رسانی و رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر با اعتبار 14 میلیاردو 600 میلیون تومان، تامین آب و احداث مخزن شرکت آب و فاضلاب با اعتبار 2 میلیاردو 300 میلیون تومان از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر خواهند بود.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: بهره برداری از چهار طرح تولیدی صنعتی با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان، بهره برداری از سه واحد دامداری با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان و بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی روستایی با اعتبار 700 میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال آغاز می شود.

فصیحی هرندی یادآور شد: در مجموع در دهه مبارک فجر امسال، 70 پروژه با اعتباری بالغ بر137 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

فرماندار رفسنجان  با اشاره به اینکه مراسم های افتتاحیه با حضورحداقل افراد برگزار خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا، حداقل شرکت کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های دهه فجر در شهرستان در اولویت خواهد بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.