منو

کشف 5 میلیارد ریال کالای احتکارشده از یک انبار

فرمانده انتظامی "رفسنجان" از شناسایی یک انبار و کشف 5 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محمدمهدی کریمی ” اظهار داشت : در راستای برخورد با محتکران کالا ، ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از وجود لوازم خانگی احتکار شده در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تکمیل تحقیقات خود ضمن هماهنگی قضائی، با همکاری عوامل تعزیرات و صنعت و معدن، در بازرسی از انبار مذکور 80 قلم لوازم خانگی شامل یخچال ، اجاق گاز، جاروبرقی، پتوشوی، لباسشوئی و بخاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد: متصدی انبار به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی و انبار مذکور توسط مأموران پلمب شد.

سرهنگ محمد مهدی کریمی در پایان بیان داشت : شهروندان می توانند اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزار دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.