منو

بهره برداری پروژه های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نهمین روز از دهه فجر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر شیش طرح دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به بهره برداری رسید.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ،صبح امروز در نهمین روز از دهه مبارک فجر شیش طرح دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به بهره برداری رسید.

احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای مهدی اباد واحد اظهار داشت : با توجه به نیاز جمعیت روستای مهدی اباد واحد و روستاهای همجوار به دریافت خدمات درمانی این پروژه در راستای پروژه های سه جانبه وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری در سال 1395 به کمک شورای وقت روستا انجام شد.

وی ادامه داد: اعتبار مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و و وزارت بهداشت تامین شده است .

جمالی زاده افزود :این مرکز به مساحت 400متر مربع ، میزان اعتبار 900میلیون تومان و 5200نفرجمعیت تحت پوشش (۴۱۰۰نفر روستای مهدی اباد واحد و ۱۱۰۰نفر روستا فتح اباد )به بهره برداری رسید.

در ادامه احمدجمالی زاده در افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت احمد اباد رضوی تصریح کرد:در سه سال گذشته مجوز مرکز بهداشت احمد اباد رضوی دریافت شده ،عملیات اجرایی ان یکساله انجام شده است وهمچنین این مرکز با کمک خیرین حاج اصغر دهقان و همسرشان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:مرکز خدمات جامع سلامت احمد اباد رضوی به زیر بنای ۱۵۶متر مربع ،میزان اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و جمعیت تحت پوشش ۱۴۲۶نفر فعالیت خود را آغاز کرده است

دکتر اسماعیل ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در افتتاح مرکز منتخب بیماری های تنفسی کرونا ویروس عنوان کرد:این مرکز برای سهولت شهروندان در مرکز شهر دایر شده است که در دوشیفت صبح و عصر نمونه گیری را با حضور پزشک و نمونه گیر انجام می شود.
وی افزود :واکسیناسیون در گروه های پرخطر و کادر درمان از فردا اغاز خواهد شد .

در ادامه پروژه اورژانس مرکز اموزشی درمانی مرادی در دوفاز باز سازی و توسعه به مساحت ۳۶۰ متر مربع، به اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و با فضاهای موجود از جمله واحد تریاژ اتاق CPR ،اتاق عمل اتاقهای ایزوله اعصاب و عفونی واتاق ENTگوش و حلق بینی و……. به بهره برداری رسید.

حسن شاهی رئیس پژوهشکده علوم پایه در افتتاح این مرکزبیان کرد:این مرکز به اعتبار یک میلیارد تومان دایر شده است و همچنین در این مرکز دو شرکت دانش بنیان اسانس دارو و ژن نوین راه اندازی شده است.
وی افزود :در سال ۱۳۹۹ شصت و هفت طرح تحقیقاتی انجام شده که بخشی از این طرح ها مربوط به کرونا ویروس بوده است.

در پایان دانشکده بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به اعتبار ۲ میلیارد تومان ،مساحت ۳۰۰ متر مربع ،۲۰۰دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در جهت ارتقاء سلامت و اموزش افتتاح شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.