منو

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان :کاش طرح شهید سلیمانی زود تر در جامعه اجرا شده بود

احمد جمالی زاده تصریح کرد:از ۱۰ اذر ماه با اجرای طرح شهید سلیمانی روند نزولی داشتیم ، در بهمن ماه فقط پنج نفر برا اثر کرونا ویروس فوت شدند ،در سه هفته اخیر بستری ها در بیمارستان ۷ الی ۸ نفر بودند و پنج مرکز منتخب به صورت دو شیفت تست کرونا انجام میدهند.

۲۳ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،عصر امروز جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان های رفسنجان و انار در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی و جمعی از مسئولین شهرستان های رفسنجان و انار برگزار شد .

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این جلسه بیان کرد:در زمینه بهداشت و درمان در زمان شیوع کرونا بسیج ،هلال احمر ،موکب ها و هیت های مذهبی تلاش های بسیاری انجام دادند و اتفاقات خوبی رخ داد .

وی افزود:مردم رفسنجان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب همیشه در صحنه بودند ،شهرستان های انار و رفسنجان ۱۰۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند ، رفسنجان شهر فاتحان اروند نام دارد،در شهرستان رفسنجان همیشه پای خیرین در میان است و شبکه بهداشت شهرستان رفسنجان از بهترین شبکه های بهداشت در کشور است که توانست پیک سهمگین ویروس کرونا را به خوبی پشت سر بگذارد.

در ادامه احمد جمالی زاده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان بیان کرد:کاش طرح شهید سلیمانی زود تر در جامعه اجرا شده بود ،۳۷۱ هزار نفر در شهرستان رفسنجان و ۴۰ هزار نفر در انار در سامانه سیب ثبت شده اند .

وی ادامه داد:تاکنون در شهرستان رفسنجان ۷۹ جلسه ستاد کرونا تشکیل شده یعنی در هرهفته بیش از دو جلسه برگزار شده است همچنین مسئولین شهرستان رفسنجان در پیشگیری از این بیماری همکاری های لازم را انجام دادند.

احمد جمالی زاده افزود:در این مدت که با ویروس کرونا مواجه هستیم فقط ۳۱۸ نفر در حوزه انارو رفسنجان بر اثر این ویروس فوت شده اند و بعد از اجرای طرح شهید سلیمانی تست ها از ۲۴۷۳۵ به ۱۱۸۰۰ رسیده است .

وی در ادامه گفت:از ۱۰ اذر ماه با اجرای طرح شهید سلیمانی روند نزولی داشتیم ، در بهمن ماه فقط پنج نفر برا اثر کرونا ویروس فوت شدند ،در سه هفته اخیر بستری ها در بیمارستان ۷ الی ۸ نفر بودند و پنج مرکز منتخب به صورت دو شیفت تست کرونا انجام میدهند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.