منو

توزیع گسترده مرغ از فردا در رفسنجان / با سودجویان برخورد می شود

فرماندار رفسنجان صبح امروز به منظور بررسی وضعیت توزیع مرغ در رفسنجان از چندین فروشگاه عرضه مرغ در این شهرستان بازدید کرد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،مجید فصیحی هرندی بعد از بازدید از این مراکز و جلسه با تعاونی
مرغداران رفسنجان گفت: در بازدیدی که صبح امروز از چند فروشگاه و مغازه عرضه مرغ در شهرستان داشتیم ، در مرکز شهر با کمبود مرغ مواجه بودیم که پس از جلسه با رییس تعاونی مرغداران شهرستان ، مقرر شد از فردا توزیع مرغ به صورت گسترده و با افزایش مقدار نسبت به روز های قبل صورت گیرد.

وی به رعایت مقررات تنظیم بازار در خصوص قیمت مرغ در شهرستان رفسنجان نسبت به شهرهای مجاور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در شهرستان کیلویی 22820 تومان می باشد ، و این قیمت باعث انتقال مرغ توسط یکسری افراد سود جو به شهر های همجوار شده که به نحو مقتضی با این افراد برخورد قاطع خواهد شد.

فرماندار رفسنجان در ادامه خواستار نظارت بیشتر دستگاه های مسوول بر عرضه مرغ در شهرستان شد و خاطر نشان کرد : از فردا کشتار و توزیع مرغ زیر نظر بازرسان اداره صمت و تعزیرات انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبود مرغی در شهرستان وجود ندارد ، تاکید کرد: از همشهریان محترم خواهشمندیم با توجه به نیاز خود مرغ خریداری نمایند.

فصیحی هرندی در پایان گفت: مردم اگر موردی از اختلال در توزیع مرغ مشاهده کردند می توانند از طریق سامانه 124 اداره صنعت و تجارت شهرستان گزارش دهند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.