منو

آمادگی ۴۵۰ شعبه برای برگزاری انتخابات درشهرستان کرمان

۱۴ آذر ۱۳۹۸

به گزارش ایستاربه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:علی بابایی، فرماندار کرمان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: در انتخابات قبل پنج نقطه شهرستان کرمان، انتخابات را به صورت آفلاین برگزار کردند که با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان مخابرات در انتخابات پیش رو شاهد این موضوع نخواهیم بود.

او افزود: تجهیزات، کامپیوتر و برخی ملزومات از تعدادی از دانشگاه‌ها و ادارات تهیه شده و در زمینه نیروی انسانی نیز پیش بینی می‌شود بیش از ۱۱ هزار نفر در برگزاری این انتخابات دخیل باشند.

محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به حجم بالای کار برگزاری انتخابات گفت: مهیا کردن زمینه برگزاری انتخابات کار بزرگی است که دقت و تلاش زیادی نیاز دارد که با همت و زحمات دست اندرکاران و یاری پروردگار به نحو احسن و در خور مردم شریف ایران و کرمان برگزار خواهد شد.

بصیری ضمن تأکید بر تسلط مسئولان برگزاری انتخابات به قوانین و نحوه اجرای انتخابات افزود: فرمانداران و بخشداران باید به تمام جوانب کار انتخابات مسلط باشند تا اگر جایی مشکلی پیش آمد بتواند به راحتی آن را مرتفع کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ضمن قرائت شیوه نامه ثبت نام کاندیدا‌ها خواستار اجرای دقیق مفاد آن شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان نیز با بیان اینکه تیم منسجم و خوبی در فرمانداری کرمان شکل گرفته است تصریح کرد: در حال حاضر کار شکل گیری هیأت‌های اجرایی فرمانداری و بخشداری‌ها و نیز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس ۲ کار اصلی ستاد‌های انتخابات محسوب می‌شود و اعضای ستاد و بخشداران باید تمام تلاش و همت خود را معطوف این امر کنند.

وفایی با اشاره به تعداد بالای شعب اخذ رأی در شهرستان کرمان گفت: شهرستان کرمان به لحاظ وسعت و شعبه‌های زیاد اخذ رأی بیش از یک چهارم کار انتخابات استان را بر عهده دارد.

وفایی اظهار داشت: به رغم اینکه هر کدام از ما و شما یک نگاه سیاسی دارد آنچه مهم است این است که تمام تلاشمان را به کار بگیریم که بی طرفانه کار کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.