منو

وعده ای که تمبید

ماجرای کشدار چاه آب مهدی آباد نوق که تا همین امروز ادامه دارد مشتی است نمونه خروار از مدیریت برخی از مسولین.

۱۰ اسفند ۱۳۹۹

تارنمای خبری ایستار/ ماجرای کشدار چاه آب مهدی آباد نوق که تا همین امروز ادامه دارد مشتی است نمونه خروار از مدیریت برخی از مسولین.

مشکلات آب منطقه نوق داستان امروز و دیروز نیست بلکه سال های سال است که این منطقه با مشکل آب دست به گریبان است.اما شیوه حل کردن مشکلات برخی از مسولین زخم مضاعفی است بر تشنگی مردم نوق.

اینکه نماینده مردم در مجلس، بدون در نظر گرفتن نظر کارشناسان، خواهان انتقال آب از منطقه بیطرف به منطقه مطلوب است آن هم با چاشنی زور و لابی، منطق نادرستی است که اثرات مخرب آن در آینده نه چندان دور هویدا خواهد شد.

اینکه در منطق برخی مسئولین، می توان برای رفع تشنگی روستایی به منابع آب روستای دیگر رخنه کرد، نتیجه ای جز ساختن حداقل دو روستای کم آب در آینده نزدیک ندارد.

اینکه بدنبال حل موقت مشکلی بدون در نظر گرفتن واقعیات موجود و نظرات کارشناسی باشیم و بر پایه این عمل طرح شعار و وعده کنیم دقیقا منطق سیاست مداران نابلد است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.