منو

اردشیر سعد محمدی:اتفاق خوبی برای شرکت ملی صنایع مس ایران رقم خواهد خورد

باتوجه به جهش خاص فروش شرکت ملی صنایع مس ایران در سه سال گذشته فروش در سال ۱۳۹۹ از ۴۰ هزار میلیارد عبور خواهد کرد

۱۸ اسفند ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ،اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه نخستین رویداد استارت اپی در مرکز شتاب دهی و نوآوری شهید ستاری اظهار کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۳۹۹ به تولید ۲۸۰۰۰مس خواهد رسید ،در حوزه فروش در سال گذشته ۲۴۸۰۰۰ تن به فروش رسیده است ، در سال جهش تولید فروش از ۲۶۵۰۰۰تن رد شده است که اتفاق خوبی برای شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد بود.

سعد محمدی افزود :در سال اینده کارخانه کنسانتره دره آلو و معدن دره آلو ،کارخانه کنسانتره دره زا و معدن دره زا و کارخانه کنسانتره حاصل از سرباره های ذوب مس به بهره برداری خواهد رسید که ۱۶۰۰۰ میلیارد به گردش مالی شرکت ملی صنایع مس ایران افزوده خواهد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد:در برنامه چهارساله گردش مالی شرکت به ۴/۵میلیارد دلار خواهد رسید و جز ده شرکت برتر جهان در زمینه مس قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد:باتوجه به اینکه در زمینه نیروی انسانی شایسته به مشکل برخورد خواهیم کرد تمام دانشجویان نمره الف استان را در الویت و بدون ازمون به کار خواهیم گرفت .

اردشیر سعد محمدی عنوان کرد:برای ادامه حیات مجموعه دیگر روش سنتی جوابگو نخواهد بود و باید از ساختار جدید با به کار گیری افراد متخصص و متجرب استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید از کنار مسئولیت های اجتماعی رد شویم افزود: بسته های معیشتی برای عید نوروز دربین نیازمندان استان کرمان توزیع خواهد شد.

اردشیر سعد محمدی باتوجه به جهش خاص در فروش تصریح کرد: فروش امسال از ۴۰ هزار میلیار رد خواهد شد ودر زمینه ورزشی و پزشکی شرکت ملی صنایع مس ایران سعی کرده است در گوشه ای کوچک در کنار مجموعه های ورزشی و پزشکی قرار گیرد .

در اخر گفت:علم شناور و بسیار عمیق است و باید خود را با این سیر جاری همراه کرد ونیروهای موثر اموزش دهیم و مرکز شتابدهی و نواوری شهید ستاری یک خانه برای حمایت از افرادی است که از هوش و علم بالایی برخوردارند.

در اختتامیه اولین رویداد استارپ آپی مس با حضور سعد محمدی مدیر عامل صنایع مس، نماینده مردم، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان در مرکز شتاب دهی و نوآوری شهید ستاری برگزار شد.


در پایان ایین اختتامیه رویداد های استارت اپی از ایده‌های «لباس هوشمند صنعتی» توسط امیرعلی رنجبر، «تولید برد الکتریکی» توسط حسین حیدری  «ماسک و البسه نانو مس» توسط رضا رنجبر توتوئی، «طراحی و ساخت سنسور اکسیژن» توسط حسین فتحی، «پرینتر سه‌بعدی» توسط مجیدعلی محمدی‌زاده، «تور دوچرخه‌سواری» توسط حمید خطیب، «زیورآلات مسی با تلفیق دوخت‌های سنتی» توسط زینب کبیریان، «طراحی سایت نوین در جهت صادرات» توسط ملیکا میرحسینی، «تولید فلوکولانت مناسب به منظور لخته‌سازی و جدایش پالپ باطله مجتمع‌های مس» توسط سعید رواج و «تولید فیبر مدار چاپی» توسط سینا سلطانی‌نژاد، به‌عنوان ایده‌های برتر تقدیر شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.