منو

کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت از بانک ها و طلافروشی هادر شهرستان رفسنجان

فرمانده نیرو انتظامی شهرستان رفسنجان :در سال ۱۳۹۹ در شهرستان رفسنجان سرقت از بانک ها و طلافروشی ها۱۰۰ در صد ،مغازه ها ۹ درصد ،منازل ۱۴ درصد و اتومبیل ۹ درصد کاهش یافته است .

۲۵ اسفند ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ،صبح امروز محمد مهدی کریمی فرمانده نیرو انتظامی شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران عنوان کرد:در سال ۱۳۹۹ در شهرستان رفسنجان سرقت از بانک ها و طلافروشی ها ۱۰۰ در صد ،مغازه ها ۹ درصد ،منازل ۱۴ درصد و اتومبیل ها ۹ درصد کاهش یافته است .

وی افزود :سرقت از اماکن خصوصی ۲۴ درصد وامکان دولتی ۲۷ درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیرو انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد:هرساله در سراسر کشور مراسم چهار شنبه سوری برگزار میشود که خوشبختانه سال گذشته با رعایت مردم شهرستان حادثه بدی در رفسنجان رخ نداد.

وی ادامه داد:از خانواده ها تقاضا داریم همانند سال گذشت رعایت کنند و جوانان خود را در زمینه خطرات ناشی از مراسم چهارشنبه سوری توجیح کنند.

کریمی تاکید کرد:بخاطر شرایط کرونایی توصیه میشود از سفر های غیر ضروری خود داری کنید ،انبارهای محصولات کشاورزی ،مغازه ها و منازل را به سیستم مها و دوربین مداربسته مجهز شوند ،طلا و جواهرات را در صندوق امانات بانک ها نگه داری کنید و همچنین توصیه میشود اتومبیل خود را به GPSمجهز کنید که کشف ان بعد از سرقت سریع تر انجام شود.

در اخر گفت :در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل زندگی خود به ۱۱۰ اطلاع دهید و همچنین طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ۲۹ اسفند ماه آغاز تا ۱۵ فررودین سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.