منو

فرماندار رفسنجان خبر داد: ثبت‌نام 165 نفر در شوراهای شهر شهرستان رفسنجان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان آمار نهایی داوطلبان ثبت نام شده نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان رفسنجان را 165 نفر اعلام کرد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان ، مجید فصیحی هرندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از این تعداد 129 نفر در فرمانداری‌ و به صورت حضوری، 11 نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 16 نفر از طریق اپلیکیشن انتخابات بر روی تلفن همراه و 9 نفر نیز از طریق اپلیکیشن دسکتاپ ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از 20 اسفندماه آغاز و تا ساعت 24 شب گذاشته 26 اسفندماه ادامه داشت که در مجموع 165 نفر در شهرستان رفسنجان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان رفسنجان ادامه داد: از تعداد 165 نفر داوطلب، 145 نفر مرد و 20 نفر زن هستند.

فصیحی هرندی یادآور شد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام نهایی شده، دارندگان مدرک کارشناسی در رتبه اول، کارشناسی ارشد در جایگاه دوم و کاردانی در مرتبه سوم قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان با اشاره به تفکیک تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک هر شهر، گفت: در شهر رفسنجان 98 نفر، در شهر نوق 10 نفر، در شهر فردوس 8 نفر، در شهرکشکوئیه 19 نفر، در شهر سرچشمه 16 نفر و در شهر جوادیه الهیه فلاح 14 نفر برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا نیز از 16 الی22 فروردین (یک هفته) انجام می شود.

وی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 28 خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.