منو

بالاخره کار نابلدی فرماندار رفسنجان دامن اصلاح طلبان را گرفت

ضربه مهلک هرندی: حذف سران اصلاحات از انتخابات شورا

۲۸ اسفند ۱۳۹۹

سرویس سیاسی ایستار// حضور جمعی از سران اصلاحات در شورای معتمدین فرمانداری که به دعوت دکتر هرندی فرماندار صورت گرفته بود،زمینه ساز حذف تمامی آنها از چرخه انتخابات شورای شهر شد.

بر اساس قانون وزارت کشور، اعضا شورای معتمدین شهرستانها حق حضور در انتخابات شورای شهر را ندارند و این مساله منجر به آن شد که در موعد ثبت نام داوطلبان هیچ کدام از اعضاء شورای معتمدین فرمانداری ، از جمله حجت‌الاسلام شیخ علی هاشمیان،مهندس حسین پاکزاد، دکتر صفریان و…. علی رغم حضور در ستاد ثبت نام فرمانداری، امکان نام نویسی و حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیدا نکرده و دست خالی به خانه برگردند.

عدم اطلاع فرماندار از این قانون بدلیل عدم دقت و مطالعه دقیق قوانین ابلاغی وزارت کشور، منجر به وارد آمدن شوک سنگین به جبهه اصلاحات گردید به گونه ای که حجت الاسلام هاشمیان تا آخرین ساعات مهلت قانونی ثبت نام تلاش بسیاری مصروف به رفع ممنوعیت قانونی کرده بود نیز نتوانست از هیچ کدام از شهرهای تابعه رفسنجان نیز در انتخابات شوراها این دوره ثبت نام نماید .

به گفته تحلیل گران سیاسی، این اتفاق گمانه های قبلی مبنی بر حذف کامل اصلاح طلبان از شورای آینده را تقویت نموده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.