منو

اجرای طرح محیط دوستدار سالمند در رفسنجان

عباس بلندی رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان :تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با توجه طرح محیط دوستدار سالمند در میدان انقلاب ،پارک لاله ،موزه ریاست جمهوری و میدان شهیدان حسینی فضاهایی شاخص برای سالمندان شهرستان طراحی و اجرا خواهد شد که تاکنون در سطح استان کرمان در این وسعت محیط دوستدار سالمند اجرا نشده است .

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،صبح امروز عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در جلسه شورای سالمندی شهرستان با اشاره به تدوین و تصویب سند سالمندی در اواخر سال ۱۳۹۹ عنوان کرد:براساس اهداف،سیاست ها و راهبرد های تدوین شده در سند سالمندی باید هر ساله در ابتدای سال طرح های عملیاتی سند سالمندی ان سال را تدوین کرد .

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با توجه طرح محیط دوستدار سالمند در میدان انقلاب ،پارک لاله ،موزه ریاست جمهوری و میدان شهیدان حسینی فضاهایی شاخص برای سالمندان شهرستان طراحی و اجرا خواهد شد که تاکنون در سطح استان کرمان در این وسعت محیط دوستدار سالمند اجرا نشده است .

عباس بلندی اظهار کرد:بنیاد فرزانگان چهار بازدید و اردو برای ۲۰۰نفر از سالمندان وبرگزاری مسابقات سالمندی و فنی و حرفه ای شهرستان سه دوره مهارت اموزی برای ۳۰نفر از سالمندان در سال ۱۴۰۰ تدوین کرده اند .

رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان با توجه به اینکه از ۳۳ هزار سالمند شهرستان هم اکنون فقط ۵ هزار نفر بیمه تکمیلی هستند خاطر نشان کرد: از اهداف اساسی سند سالمندی توسعه بیمه تکمیلی سالمندان شهرستان ، اموزش های لازم برای سالم پیر شدن و ارائه اطلاعات کافی به پرستاران و خانواده ها برای مراقب از سالمندان خواهد بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.