منو

پیام مهندس زیندینی مدیر عامل باشگاه در پی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان

زیندینی:به دستور آقای دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران در حال تدوین چشم انداز چهار ساله برای باشگاه مس رفسنجان است و در این امر هم مدیران ارشد مس تمام قد از اعتلای نام مس رفسنجان حمایت ویژه می کنند

۱۶ فروردین ۱۴۰۰

با سلام و احترام خدمت شهروندان و هواداران دلسوز
متاسفانه هر زمان که باشگاه مس رفسنجان در حاشیه امن و آرامش قرار می گیرد عده‌ای شروع به ایجاد حواشی برای این باشگاه می‌کنند و اخیرا هم با مطرح کردن حمایت یکجانبه مدیران مس از تیم کرمان حاشیه دیگری برای ورزش صنعت مس ایجاد کرده‌اند و باعث ایجاد نگرانی برای مردم و هواداران باشگاه مس رفسنجان که متعلق به خانواده بزرگ صنعت مس ایران می باشد شده‌اند.
بنده به همه مردم عزیز این اطمینان را می‌دهم که موارد مطرح شده پایه و اساسی در واقعیت ندارد و اعتلای باشگاه مس رفسنجان در دستور کار قرار گرفته و در این راستا، باشگاه به دستور آقای دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران در حال تدوین چشم انداز چهار ساله است و در این امر هم مدیران ارشد مس تمام قد از اعتلای نام مس رفسنجان حمایت ویژه می کنند و با حمایت صد درصدی مدیرعامل محترم شرکت مس آینده روشنی را در پیش روی خواهیم داشت.
تاکید می‌کنم که به اذعان مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران «مس رفسنجان» پايگاه اصلی صنعت مس ایران می باشد.
در این جا بنده به نمایندگی از مردم عزیز و ورزشکاران رفسنجان از جناب آقای دکتر سعد محمدی به‌خاطر حمایت بی‌دریغ و رهنمودهای مدبرانه ایشان و همچنین، اعضای محترم هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران ارشدشرکت ملی صنایع مس ایران تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

مجید زیندینی
مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.