منو

دستگیری سارقان موتورسیکلت هنگام سرقت

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارق موتورسیکلت هنگام سرقت وکشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در عملیات ماموران انتظامی "بخش جوادیه فلاح "این شهرستان خبر داد .

۱۷ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،سرهنگ محمد مهدی کریمی اظهار داشت : در پی وقوع سرقت های متعدد در بخش جوادیه فلاح ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی کردند.

وی افزود ماموران با گشت‌زنی نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی و تعقیب و مراقبت چند روزه در نهایت سارق و دو همدست دیگر اش را هنگام انتقال سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت : با تشکیل پرونده و انجام استعلامات لازم این سارق سابقه‌دار بيش از ۹۰ فقره سرقت انجام داده بود که پس از آزادی از زندان مجدد مرتکب جرم شده که همراه ۲ همدست اش مجدد به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمد مهدی کریمی در پایان با بیان اینکه موتور سیکلت های سرقتی برای کسب تکلیف و تحویل به مالباختگان به مقر انتظامی انتقال داده شدند خاطرنشان کرد : پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه خدشه دار شود و از شهروندان عزیز همواره انتظار می‌رود ضمن توجه به هشدارهای پیشگیرانه وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.