منو

آقای زین الدینی چه چیزی را تکذیب می کنید؟

اگر ما مردم رفسنجان بدنبال جواب این سوال باشیم که چرا رابطه مدیران رده بالای مس مستقر در تهران با مجموعه های خود در شهرستان ها، در بیشتر موارد شبیه رابطه ارباب رعیتی است؟ شاید جوابی واضح تر از تکذیبیه مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان نتوان پیدا کرد.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰

تارنمای خبری ایستار// ماجرای انحلال تیم مس رفسنجان در صورت صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر ظاهراً با تکذیبیه زین الدینی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان مختومه شد.

در تکذیبیه زین الدینی آمده است که، این ماجرا از پایه خلاف واقع و ساخته پرداخته رسانه ها است و در عین حال از حمایت های بی دریغ مدیران شرکت مس از جمله اردشیر سعد محمدی، مدیر عامل تشکر ویژه کرده بود.

اگر ما مردم رفسنجان بدنبال جواب این سوال باشیم که چرا رابطه مدیران رده بالای مس مستقر در تهران با مجموعه های خود در شهرستان ها، در بیشتر موارد شبیه رابطه ارباب رعیتی است؟ شاید جوابی واضح تر از تکذیبیه مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان نتوان پیدا کرد.

محافظه کاری سابقه دار مدیران مس منطقه رفسنجان در برابر دفتر تهران مسبوق به سابقه چندین ساله است که دلیل عمده آن عدم باور توان مدیریتی مدیران بومی، در کنار ضد و بند برخی مسئولین شهرستان با مدیران ارشد مس در تهران است.

اینکه زین الدینی در کوتاه ترین زمان ممکن بدنبال تکذیب اصل خبر بود خود نشان از فشار سنگین پشت پرده ای دارد، که بخشی از آن بواسطه دستور مدیرانش از تهران، و اما قسمت عمده آن از سمت مسولین منفعت طلب همین رفسنجان خودمان بوده است.

امروز شهروند رفسنجانی از خود می پرسد چرا باید در کرمان چندین تیم به اسم مس فعالیت کند (مگر کرمان معدن مس دارد؟) و یا اینکه چرا باید بودجه ۵۰ میلیارد تومانی از جیب مردم رفسنجان برای تیم دسته یکی مس کرمان، توسط مدیران شرکت مس اختصاص داده شود؟! بودجه ای که می تواند یک تیم در لیگ برتر را مدیریت کرد.

آقای زین الدینی بسیار خوشحال می شدیم که شما نیز چون رسانه های شهر شجاعانه به لابی صورت گرفته از دفتر تهران برای حذف تیم رفسنجان اعتراف می کردین و مسئولین خواب آلود شهر هم با همه توان از بقای تیم شهر و مدیریت شما به دفاع برمی خواستند تا یکبار برای همیشه مدیران کاخ نشین ساکن در دفتر تهران می فهمیدند صاحب حقیقی معدن مس رفسنجان چه کسانی هستند.

اینکه گروهی از راه رسیده بدون کوچکترین ارتباطی با رفسنجان و مس خود را محق می دانند در مورد میراث اجدادی ما تعیین تکلیف کنند زخم کهنه ای است که دیر یا زود سر باز خواهد کرد.

خواسته به حق ما این است که مدیریت معدن و مجتمع مس رفسنجان بر اساس منافع مردم رفسنجان و توسط نیروهای بومی مستقل و سالم این مجموعه صورت گیرد نه آنکه شخصی از تهران به خود جرات دهد که برای دارایی ما تعیین تکلیف کند.

و در آخر از همه مردم شهر به ویژه مدیر عامل تیم مس رفسنجان می‌پرسیم چرا در کرمان تیمی به نام گل گهر کرمان وجود ندارد اما چندین تیم ورزشی با نام مس کرمان وجود دارد؟


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.