منو

طرح «مهرواره محله همدل» در رفسنجان اجرا می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: طرح «مهرواره محله همدل» با هدف ایجاد امید، تقویت جایگاه ائمه جماعات و رفع مشکلات مردم هر محله به صورت سراسری همزمان با ماه مبارک رمضان در رفسنجان اجرا می‌شود.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و شیوع گسترده بیماری کرونا باید همدلی و توجه به یکدیگر را بیشتر مورد توجه قرار داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان بیان کرد: طرح «مهرواره محله همدل» همزمان با سراسر کشور از طرف سازمان تبلیغات اسلامی با همت و همراهی دیگر ارگان های موثر امر مسجد در رفسنجان اجرا می شود.
وی با اشاره به اهمیت مساجد در طول تاریخ، افزود: از آنجاییکه مساجد در طول تاریخ پایگاه امن و محل مراجعه مردم برای رفع مشکلات بوده است و مردم محله، مسجد را به قداست خاص نگاه می کنند در این طرح، امام جماعت مسجد هر محله به غیر از برنامه های تبلیغی که در ماه مبارک رمضان برای مردم محله اجرا می کند با تیم همراه خود برای شناسایی مشکلات مردم آن محله قدم برمی دارد و برای رفع موانع و حل کردن مشکلات راهکار مردمی ارائه خواهد داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه که رفع مشکلات مردم نیازمند همراهی و همدلی مردم است، افزود: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در جریان ها و مناسب های مختلف، رفع مشکلات مردم است از آنجاییکه دشمنان با بزرگ و سیاه نمایی مشکلات، مردم را از نظام مایوس می کنند باید درمقابل آنها، حرکت انقلابی و مردمی انجام دهیم.
حجت الاسلام حسنی هدف از اجرای طرح «مهروراه محله همدل» را شناسایی، رفع مشکلات مردم و ایجاد نور امید و نشاط به زندگی آنها عنوان کرد و گفت: ستاد این طرح با محوریت امام جماعت، فرمانداری، سپاه، اوقاف، خیران، خادمیاران رضویی، گروه های جهادی شهرستان و…همه کسانی که در این زمینه می توانند کمک کنند تشکیل و اجرا می شود.
وی ادامه داد: انمه جماعات برای شرکت در این طرح باید عدد 1 را به ۵٠٠٠۱۷۵ ارسال پس از وارد شدن در این سایت مشکلات رصد شده محله، طرح و راهکار رفع آن را ثبت کنند که پس از ارزیابی شهرستانی، استانی و ملی به برترین های مرحله ملی جوایز ارزشمندی تعلق می گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.