منو

تحویل انسولین به شرط ثبت نام در بانک اطلاعاتی کلینیک دیابت صورت خواهد گرفت

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعلام اینکه ثبت نام برای دریافت انسولین الزامی و ضروری است عنوان کرد: افراد دارای بیماری دیابت باید در بانک اطلاعاتی کلینیک دیابت واقع در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان و بیمارستان حضرت ولیعصر(ع) شهرستان انار ثبت نام کرده و در این این صورت می توانند سهمیه انسولین قلمی خود را دریافت کنند.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛ تمامی افراد دارای بیماری دیابت در شهرستان های رفسنجان و انار که انسولین دریافت می کنند تا پایان اردیبهشت ماه امسال فرصت دارند به کلینیک دیابت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می افزاید: کلینیک دیابت در شهرستان رفسنجان در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) و کلینیک دیابت در شهرستان انار هم در بیمارستان حضرت ولیعصر(ع) واقع شده است تا به قشر هدف ( بیماران دیابتی) خدمات لازم را ارائه دهد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که: اگر بیماران دیابتی جهت ثبت نام مراجعه نداشته باشند سهمیه انسولین این افراد حذف خواهد شد؛ پس بهتر است با رعایت پروتکل های بهداشتی به کلینیک دیابت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.