منو

طلای وزنه برداری بر گردن یک رفسنجانی

در آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری 2021 تایلند، منصور پورمیرزایی نماینده دسته 107+ کیلوگرم کشورمان با مهار وزنه 249 کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلا شد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، در آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری 2021 تایلند، منصور پورمیرزایی نماینده دسته 107+ کیلوگرم کشورمان با مهار وزنه 249 کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلا شد تا همچنان طلای این وزن برای تیم ملی ایران باشد.

پورمیرزایی نماینده کشورمان در دسته 107+ در حرکت نخست خود وزنه 236 کیلوگرمی را مهار کرد. وی در دومین حرکت وزنه 249 کیلوگرم را بالای سر برد. ملی پوش کشورمان در حرکت سوم خود از مهار وزنه 256 کیلوگرم باز ماند.

در این دسته نمایندگانی از گرجستان و قزاقستان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات تیم ملی کشورمان موفق به کسب 6 مدال (5 نشان طلا و یک گردن‌آویز نقره) شد.

رقابت‌های جام‌جهانی 2021 پاراوزنه‌برداری، با حضور 60 ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان از 9 کشور به میزبانی تایلند برگزار شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.