منو

محمد ربیعی:گل‌های حریف روی اشتباهات ما به ثمر رسید

سر مربی مس رفسنجان:مسئولیت کامل این شکست بر عهده من است و از تمامی هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم، به هیچ عنوان شکست را کتمان نمیکنم و سپاهان تیمی است که اگر جلوی آن اشتباه کنید به سنگین‌ترین شکل جریمه می‌شوید.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، محمد ربیعی پس از شکست مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: روز اصلا خوبی برای تیم ما نبود. می‌توان گفت بر خلاف تصوراتم نتیجه بازی رقم خورد. مسئولیت کامل این شکست بر عهده من است و از تمامی هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. گل زدیم و نزدیک 15 دقیقه بازی را کنترل کردیم. می‌توانستیم از دو سه موقعیت دیگر دوباره به گل برسیم اما در عرض 15 دقیقه برای تیم ما زلزله اتفاق افتاد. روی اشتباهات فردی به سپاهان هدیه دادیم.

وی افزود:‌ بین دو نیمه تلاش کردم بازیکنان را به بازی برگردانم و امروز روز خوبی برای ما نبود. این تیم در نیم فصل اول هم شرایط مشابه داشت و رو به نزول بود. به هیچ عنوان شکست را کتمان نمی‌کنم. شکست سنگینی داشتیم و مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم اما تضمین می‌کنم که با تلاش بیشتر روند را برگردانیم. انتظارات از تیم بالا رفته است. امروز بار روانی شکست قبلی را داشتیم و با اشتباهات مکرر فرصت‌ها را در اختیار سپاهان قرار دادیم. با جدیت و برخورد بیشتر با خیلی از موارد سعی می‌کنیم روند را برگردانیم. 

ربیعی در مورد آنالیز تیم سپاهان عنوان کرد: من در مورد آنالیز حریف نمی‌توانم صحبت کنم. وقتی تیمی شکست سنگین می‌خورد دفاعیه‌ای ندارد. گل‌های حریف روی اشتباهات ما به ثمر رسید. تمرکز از بین رفت و این اتفاقات پیش می‌آید. وظیفه من است که مسئولیت این باخت را برعهده بگیریم و به هیچ عنوان تقصیر هیچکس نیست قطع به یقین با بررسی و تلاش بیشتر به شرایط خوب برمی‌گردیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد:‌ مصدومیت‌ها طبیعی است در مورد محمد انصاری باید بگویم او با مصدومیت به این تیم نیامد در زانوی چپ مصدومیتی از گذشته داشت و در تمرینات ما دچار کشیدگی شد. پی‌آر‌پی کرده و طول درمان او 3-4 هفته طول می‌کشد تازه از هفته آینده شرایط بهتری برای تمرینات سنگین‌تر پیدا می‌کند. مصدومان زیادی داشتیم اما الان وقت پرداختن به این موضوع نیست. هر حرفی بزنم برداشت غلط می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: در مقطعی که بردهای خوب داشتیم و حتی جزو پنج تیم بالای جدول قرار گرفتیم غره نشدیم الان هم از این باخت سرافکنده نیستیم. سپاهان تیمی است که اگر جلوی آن اشتباه کنید به سنگین‌ترین شکل جریمه می‌شوید. من باید مس رفسنجان را از این فضا خارج کنم در تعطیلات وقت داریم. این تیم در اولین سال حضور در لیگ برتر است و توانایی‌هایش را نشان داده‌، نباید توقع را بالا ببریم قطعاً هدف من ثبات مس رفسنجان در لیگ برتر است این تیم را با مشقت زیاد به لیگ برتر آوردم. امسال هم آن را در لیگ برتر حفظ می‌کنم حتی با رتبه خوب.

وی افزود:‌ انتظارات باید معقول باشد و بعد از اینکه تیم به ثبات رسید در سال‌های بعد انتظار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یا قرار گرفتن جزو شش تیم را داشته باشیم. اینها مسائل روانی است که مجموعه را تحت فشار قرار می‌دهد اما توجیه نمی‌کنم ما باختیم و سهم من بیشتر است. مس رفسنجان نیاز به آرامش و هدایت دارد. ما در اوایل فصل هم این شرایط را داشتیم اما از آن خارج شدیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.