منو

برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در رفسنجان

به مناسبت 27 اردیبهشت ماه مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور فرماندار شهرستان رفسنجان و جمعی از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری برگزار شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،فرماندار رفسنجان در این مراسم باتبریک ۲۷ اردیبهشت ماه ” روز روابط عمومی و ارتباطات” با اشاره به چند گانه بودن فعالیتهای روابط عمومی ها، گفت: این چند گانه بودن فعالیتها هم بر توانایی های شما می افزاید و هم ممکن است جایگاهی را برای گله مندی عزیزان ما در مدیریت های مختلف بوجود آورد.

مجید فصیحی هرندی افزود: روابط عمومی باید یک فضای آرام را ایجاد کند و این کار سختی است و تا زمانی که تفکر سنتی از روابط عمومی وجود دارد، برای روابط عمومی اتفاق خاصی نمی افتد.

وی افزود: روابط‌عمومی به‌عنوان آیینه تمام‌نمای انتظارات مردم از سازمان‌ها و شرکت‌ها عمل می‌کند که بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان رشد و پیشرفت برق‌آسای تکنولوژی، ابزارهای ارتباطی و دانش بشری در یک‌دهه گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بدون شناخت و تحلیل عمیق این تغییرات، امکان نقش‌آفرینی صحیح، به موقع و مؤثر امکان‌پذیر نیست.

فصیحی هرندی عنوان کرد: در چند سال گذشته یکی از مهمترین تحولاتی که زندگی بشر را دچار تحولات شتابان کرده، رشد روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش ابزارهای ارتباطی است. وجود ارتباطات مؤثر و صحیح در سازمان همواره یکی از اجزای مهم در توفیق مدیریت به شمار رفته و می‌توان ادعا کرد که درک و شناخت بهتر ارتباطات موجب ارتقاء اثربخشی سازمان‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: نقش روابط‌عمومی کار گسترده‌ای است، روابط‌عمومی تنها نه به‌عنوان یک اداره تشریفاتی و اجرایی، بلکه به‌عنوان بازوی توانمند مشورتی و مدیریتی و عنصری مهم در ارتقاء و پیشرفت هر سازمان و شرکت، جایگاه ویژه‌ای دارد و به‌عنوان پل ارتباطی با افکارعمومی و همچنین ارتباط مدیران و کارکنان عمل می‌کند.

وی ابراز داشت: بدلیل قرار گرفتن در این جایگاه، روابط عمومی مورد خطاب و سؤال بسیاری قرار می گیرد. انتظار می رود آخرین اخبار از شما شنیده شود. باید در کوران اتفاقاتی که برای مجموعه می افتد، بار منفی اتفاقات را بگیرد ، تعدیل کند و به شکل هوشمندانه به مسؤلین و دیگران انتقال دهد.

فرماندار رفسنجان در پایان اظهار کرد: از تلاش همه همکاران روابط ‏عمومی در ادارات شهرستان تشکر و قدردانی می‌ کنم و امیدوارم با ارج ‏نهادن کلیه مدیران محترم به این نهاد مؤثر و استفاده از خدمات ارزشمند آن، شاهد اعتلای جایگاه سازمان ‏متبوع نزد افکار عمومی و گسترش توافق و تفاهم عمومی برای پایداری منابع‌طبیعی کشور عزیزمان باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات فعالان و تلاشگران این عرصه مسئولان روابط عمومی 25 اداره رفسنجان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم به دلیل محدودیت های شرایط کرونا با حداقل نفرات و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان برگزار شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.