منو

معاون فرماندار: مانع اختلال در توزیع شیر شدیم

در روز گذشته عده ای از دلالان میخواستند در بازار شیر اختلال ایجاد کنند که باحضورفرمانداری ، بسیج اصناف،اداره صمت،تعاون روستایی وجهادکشاورزی مانع اختلال شدیم ۵۰ در صد از شیر مورد نیاز شهرستان قبل از ساعت ۱۲ ظهرامروز و ۵۰درصد باقی مانده تاعصرامروز توزیع خواهد شد.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

مصطفی کدخدایی معاون برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان در خصوص عدم توزیع شیر در روز گذشته در شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایستار بیان کرد: از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ تا اردیبشهت ماه ۱۴۰۰ قیمت نهاده های دامی ۱۷۰ درصد افزایش یافته ،باتوجه به اینکه در شهرستان رفسنجان نهاده های دامی تولید نمیشود باید دام داران از شهرستان ها و استان های مجاور نهادهای دامی تهیه کنند که هزینه های حمل و نقل ۳۰ درصد از سال گذشته افزایش یافته ،حقوق کارگران هم افزایش یافته است و پا فشاری ستاد تنظیم بازار برای ثابت نگه داشتن قیمت شیر دام داران بیان میکنند؛فروش شیر با قیمت ۵۲۰۰ تومان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

کدخدایی در ادامه اظهار کرد:در سال گذشته به صورت پلکانی قیمت هر لیتر شیر را از ۴۲۰۰ تومان به ۵۲۰۰ تومان رساندیم اما هنوز هم دام داران نمیتوانند پاسخگوی هزینه ها باشند و مجبور هستند هر روز یک دام خود بفرشتند تا بتوانند نهاده های دام های دیگر را تامین کنند.

وی افزود:در اواسط هفته ی آینده جلسه ی ستاد تنظیم بازار با حضور اعضا و اتحادیه گاوداران شهرستان تشکیل خواهد شد که نرخ جدید شیر با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان و کشور تعیین خواهد شد و همچنین در روز گذشته عده ای از دلالان میخواستند در بازار شیر اختلال ایجاد کنند که باحضورفرمانداری ، بسیج اصناف،اداره صمت،تعاون روستایی وجهادکشاورزی مانع اختلال شدیم ۵۰ در صد از شیر مورد نیاز شهرستان قبل از ساعت ۱۲ ظهرامروز و ۵۰درصد باقی مانده تاعصرامروز توزیع خواهد شد.

در اخر گفت: از کلیه مردم شهرستان درخواست دارم تا در صورت بر خورد با گران‌فروشی از سوی هریک از مغازه های لبنیات و توزیع شیر به اداره صمت اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفین و گرانفروشان برخورد قانونی انجام شود.


برچسب ها:

یک پاسخ به “معاون فرماندار: مانع اختلال در توزیع شیر شدیم”

  1. علیرضا م گفت:

    تمام اموال معدن مس رفسنجان را صرف استادیوم و باشگاه وجاده در کرمان کرده اند و شما از شیر حرف میزنید
    چرا از گل گهر سیرجان یاد نمیگیرید که به کرمان باج نمیدهد چرا مسولان رفسنجان اینقدر بی حال هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.