منو

فرماندار رفسنجان:اسامی کاندیدا های ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر پانزدهم خرداد ماه اعلام خواهد شد

مجید فصیحی هرندی:اسامی کاندیدا های ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر پانزدهم خرداد ماه اعلام خواهد شد آن ها دقت کنند که در تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه دهند و از ایجاد فضای یاس و ناامیدی دوری کنند و همچنین از نوع جرایم انتخاباتی مطلع شوند.

۰۹ خرداد ۱۴۰۰


به گزارش ایستار ،صبح امروزمجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در حاشیه نشست خبری روسای ادارات آب و فاضلاب و برق با توجه به اینکه حضور موثر و مشارکت بالا مردم در انتخابات مایه تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است عنوان کرد: از تفرقه پرهیز کنیم و در انتخاب فرد اصلح که بتواند با تیم های قوی در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و غیره کشور را اداره کند دقت لازم را داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه نیاز داریم شور انتخاباتی در جامعه ایجاد شود بیان کرد: و بیشتر سعی کنیم که نقاط قوت گفته شود، باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم امیدوارانه به انتخابات نگاه کنند و مردم هم به این انتخابات فقط به یک روز رأی گیری ننگرند بلکه به سرنوشت 8 سال و یک قرن فکر کنند.

وی افزود: هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرایط خوبی وجود دارد، در میان هیئت های نظارت و اجرایی از همه طیف های سیاسی حضور دارند.

هرندی با اشاره به اینکه اگر انتخاب خوب داشته باشیم تأثیر آن برای چندین سال باقی خواهد ماند تاکید کرد: ومدیریت کردن با برنامه امکان پذیر است،بهترین راه این است که با مردم صادق باشیم وباید برای دعوت از مردم تمام تلاش مان را بگذاریم.

هرندی با توجه به اینکه عده ای بدخواه ایران هستند تاکیدکرد: دشمان از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند، تلاش مضاعف می طلبد که بهانه ای به دست دشمن ندهیم ،دولت برای بعد از انتخابات هم کار دارد، دولت‌ جدید شهریور بر سر کار خواهد امد و نباید بین قبل از انتخابات و بعد از انتخابات تفاوت قائل شویم.

در اخر گفت: اسامی کاندیدا های ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر پانزدهم خرداد ماه اعلام خواهد شد .آن ها دقت کنند که در تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه دهند و از ایجاد فضای یاس و ناامیدی دوری کنند و همچنین از نوع جرایم انتخاباتی مطلع شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 18 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.