منو

ماشین‌سازی ۳ – مس رفسنجان صفر

دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و مس رفسنجان در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که با ۳ گل به سود ماشین‌سازی این دیدار پایان یافت.

۱۵ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از ورزش سه، تیم ماشین سازی امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این تیم که هفته گذشته در اصفهان مغلوب سپاهان شد پیش از بازی امروز با 11 امتیاز در رده آخر جدول حضور داشت و اگر در مقابل مس پیروز نمی شد، سقوطش به دسته یک مسجل خواهد می شد. در سمت مقابل  تیم مس رفسنجان بعد از 4 شکست متوالی، در هفته بیست و پنجم فولاد را با نتیجه دو بر یک شکست داده بودو برای بهتر کردن رتبه خود به دنبال کسب حداکثر امتیازات بازی های باقی مانده خود است. در روزی که ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت، دومین پیروزی این تیم رقم خورد و شاگردان اکبرپور موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود شده و با 14 امتیاز، سقوط قطعی خود را به تعویق بیاندازند.

هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر؛ 
شنبه: 15/04/1400 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: بنیان دیزل/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: حسین زیاری – کمکه ها: هادی طوسی و مرتضی سلمان نژاد – داور چهارم: محمد باقر پورباقر – ناظر: محمود رفیعی

ترکیب ماشین سازی:
محمدامین رضایی
وحید نعمتی
 سیروس صادقیان
ایمان باصفا (علی نجفی 90)
بهمن سالاری
محمد امین اسدی (سعید حسین پور 27)
منصور باقری (حسن قاسمی 90)
 سیدمحمد ابوترابی
سیدمحمد حسینی
 اتابک زارعی 
هاتف نادری
سرمربی: علیرضا اکبرپور

ترکیب مس رفسنجان:
ناصر سالاری
 حامد نورمحمدی
 مسیح زاهدی
سجاد آشوری (علیرضا نقی زاده 53)
 عقیل کعبی
میثم نقی زاده (قائم اسلامی خواه 46قائم اسلامی‌خواه (محمد قاضی 53))
مهرداد رضایی
محسن آذرباد
فراز امامعلی
مهرداد آوخ 
محمدرضا سلیمانی (محمد انصاری 65)
سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل

ماشین سازی 1 – مس رفسنجان 0 (محمد امین اسدی 13): بعد از عبور از بین مدافعان تیم مس، محمد امین اسدی با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

ماشین سازی 2 – مس رفسنجان 0 (بهمن سالاری 41): روی دفع اشتباه سالاری، دروازه بان تیم مس، اتابک زارعی یک پاس سریع به بهمن سالاری داد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با گلر حریف توپ را وارد دروازه کرد.

ماشین سازی 3 – مس رفسنجان 0 (حسن قاسمی 5+90): ضربه حسن قاسمی در آخرین لحظه برخوردی به پای علی نجفی داشت و وارد دروازه مس شد.

لحظات حساس

دقیقه 4: فراز امامعلی در سمت چپ محوطه جریمه ماشین صاحب توپ شد و با یک ضربه روی پای دیدنی دروازه این تیم را نشانه گرفت که رضایی این ضربه را به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 45: ضربه سر محمدرضا سلیمانی با اختلافی اندک از کنار دروازه تیم ماشین سازی راهی اوت شد.

دقیقه 58: بهمن سالاری فرصت این را داشت تا خودش را دو گله کند اما در موقعیت تک به تک با دروازه بان توپ را به بیرون زد.

دقیقه 85: ضربه آزاد محسن آذرباد بعد از برخورد به دیوار دفاعی ماشین سازی مقابل محمد قاضی قرار گرفت که شوت روی پای او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: پرواز محمد قاضی و ضربه سر خطرناک او از کنار دروازه ماشین سازی راهی اوت شد.

دقیقه 6+90: علی نجفی پس از دریبل بازیکن حریف با شوتی خطرناک دروازه مس را هدف گرفت که ضربه او با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت.

در حاشیه:

* داود نوشی صوفیانی و علیرضا نقی زاده دو بازیکن تبریزی تیم مس در بازی امروز برخلاف اکثر بازی های این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارند.

* گزارشگر بازی در حالی کار خود را شروع کرد که لیست بازیکنان را در اختیار ندارد.

* با گذشت 30 دقیقه از بازی هنوز لیست بازی به دست گزارشگر نرسیده و او چندین بار بابت این مساله گلایه کرده است.

* لیست بازی سرانجام پس از 40 دقیقه آماده شد تا در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرد! این در حالی است که حداکثر تا 30 دقیقه پیش از شروع بازی این لیست در اختیار اصحاب رسانه قرار می گیرد.

* قائم اسلامی خواه تنها 3 دقیقه پس از ورود به زمین به دلیل مصدومیت شدید با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد.

* محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان در دقایق پایانی بازی اعتراض شدید به قضاوت داور داشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.