منو

محمد ربیعی :مس رفسنجان تنها تیم لیگ برتر است که برایش پنالتی گرفته نشد

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد:هم اکنون تیم مس رفسنجان تنها تیم لیگ برتر است که با انجام ۲۹ بازی رسمی یک پنالتی برای آن گرفته نشده است که قطعا میتواند ذهن مخاطب را با علامت سوال مواجه کند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۰


به گزارش ایستار ،محمد ربیعی سر مربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم پدیده مشهد عنوان کرد:باتوجه به ثبیت جایگاه دوتیم در لیگ برتر بازی فردا در آرامش ذهنی و دور از استرس است و بیشتر بازی به سمت کیفیت جلو خواهد رفت .امیدوارم در فصل آینده در چمن طبیعی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان تیم های لیگ برتر باشیم .

وی افزود: در این فصل سخت از تمام عوامل اجرایی استان و شهرستان که اولین تجربه خود را در سطح لیگ برتر داشتند تشکر میکنم و امیداورم در بحث میزبانی در فصل جدید با بر طرف کردن کمبود ها و مشکلات بتوانیم در مسیر حرفه ای ، تعالی بهتر و موفقیت تیم مس رفسنجان گام برداریم .

محمد ربیعی عنوان کرد:مدتی است کریمی زاده و اسلامی خواه را به دلیل مصدومیت نداریم و حسن جعفری در بازی قبل با کارت قرمز داوران مواجه شد .من مربی نیستم که خیلی زیاد در رابطه با داوری صحبت کنم اما اگر در بعضی اوقات در مورد داوری صحبت نشود شاید برداشت های غلط شود .در حال حاضر که به پایان مسابقات رسیدیم بیان میکنم در بحث داوری در حق تیم مس رفسنجان اجحاف شده است.

وی افزود:صحنه ی اخراج و کارت زرد حسن جعفری را به چند کارشناس نشان دادیم و همچین شب گذشته در برنامه ی فوتبال برتر بررسی شد که واقعا کارت نداشت که حتی بعضی ها میگویند اصلا خطا نبوده که همین تصمیمات میتواند در طول یک فصل در روند و سرنوشت یک تیم حائز اهمیت باشد .

سرمربی مس رفسنجان اظهار کرد: احترام زیادی برای داوران و کمیته داوران  قائل هستم و تمکین میکنیم که می‌خواهند از داوران جوان استفاده کنند که در آیند تجربه داشته باشند اما خواهشمندیم که انصاف و عدالت با دقت رعایت شود .

وی ادامه داد: هم اکنون تیم مس رفسنجان تنها تیم لیگ برتر است که با انجام ۲۹ بازی رسمی یک پنالتی برای آن گرفته نشده است که قطعا میتواند ذهن مخاطب را با علامت سوال مواجه کند. گلایه ای ندارم اما ما بابت نتایج پاسخو هستیم و پاسخگوی یک تیم سر مربی آن تیم است .

محمد ربیعی تصریح کرد: اگر الان به جدول نگاه کنید تیم ها با سه امتیاز جایگاهشان سه الی چهار رتبه جابه جا میشود امکان دارد با یک پنالتی یک بازی را ببری و به جای رتبه ی دهم رتبه ی هفتم را کسب کنی .

سر مربی مس رفسنجان تاکید کرد:تیم مس رفسنجان ۳۳ امتیاز دارد و یک پنالتی برایش گرفته نشده است . اتفاقاتی در هر بازی برای تیم مس رفسنجان رخ داده که می‌توانسته در بعضی از بازی‌ها برایش پنالتی گرفته شود و دنبال این هستم یک سوال در ذهن مخاطب ایجاد بکنم .

در آخر گفت:اصلا حق حسن جعفری دریافت دو کارت زرد واخراج نبود و زمانی که ایشان اخراش شد و تیم ده نفره شد یک موقعیت در مقابل نفت آبادان ایجاد شد که میتوانست به گل تبدیل شود. من حق دارم از حق تیم خود دفاع کنم و همیشه برای کمیته داوران احترام قائل هستم امامیخواهم نهایت انصاف ،عدالت و دقت را در حق تیم ما داشته باشند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.